  • 1. Data: 2006-10-07 12:21:34
    Temat: wyrok NSA
    Od: "Bożena" <b...@i...pl>

    Bardzo proszę o pomoc, a konkretnie o wskazanie gdzie mogę znaleźć wyrok sądu
    administracyjnego III SA 581/86 z dnia 23 października 1996 r. Będę bardzo
    wdzięczna za wskazanie.

  • 2. Data: 2006-10-07 15:31:21
    Temat: Re: wyrok NSA
    Od: "zuczek" <n...@o...pl>

    w Przeglądzie Orzecznictwa Podatkowego 1992/4 poz. 76

    A tu jego treść:

    1. Stosownie do wymogów art. 9 kpa organy podatkowe są zobowiązane do
    poinformowania stron o możliwości udowodnienia (uprawdopodobnienia)
    poczynionych nakładów w drodze zeznań świadków, w drodze szczegółowego
    zeznania samych skarżących, a nadto w drodze wyceny przez biegłych wartości
    tych nakładów, które były dokonane w rzeczywistości, a na które brak jest
    rachunków.

    2. Zaniechanie zebrania takiego materiału dowodowego, a więc zaniechanie
    ustalenia właściwej wartości poczynionych nakładów miało istotny wpływ na
    wynik sprawy, skoro w myśl art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 28 lipca 1983 r. o
    opodatkowaniu spadków i darowizn (Dz. U. 1983 r. Nr 45 poz. 207) z podstawy
    opodatkowania wyłącza się wartość nakładów dokonanych na rzecz przez nabywcę
    podczas biegu zasiedzenia.

    pozdr

  • 3. Data: 2006-10-07 15:32:27
    Od: "zuczek" <n...@o...pl>

    i data wyrokowania 1986...a nie 96, moze dlatego ciezko znalezc :)

  • 4. Data: 2006-10-07 16:27:18
    Od: b...@i...pl

    > i data wyrokowania 1986...a nie 96, moze dlatego ciezko znalezc :)
    >

    > Użytkownik "Bożena" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    Bardzo, bardzo dziękuję, pozdrawiam