  • 1. Data: 2009-05-15 15:26:42
    Temat: wyrok
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    kurde, dla mnie to niezrozumiałe.
    W wyroku jest taka oto pieczątka przybita na górze:

    "Od niniejszego wyroku słuzy apelacja, kóra wnosi sie w terminie 14 dni od
    daty otrzymania jego uzasadnienia które sporządza Sąd na żadanie strony
    złożone w terminie 7 dni od doreczenia"

    Znaczy co? mam najpierw wystapic o uzasadnienie a potem sie odwołac czy jak?
    w sumie chodzi mi tylko o to, by zasadzona kara została rozłożona na raty.
    Jak to wiec powinno wyglądać zeby za bardzo nie namieszać a Sąd uwzględnił
    prośbę.

    E.

  • 2. Data: 2009-05-15 15:42:57
    Temat: Re: wyrok
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Easy pisze:

    > w sumie chodzi mi tylko o to, by zasadzona kara została rozłożona na
    > raty. Jak to wiec powinno wyglądać zeby za bardzo nie namieszać a Sąd
    > uwzględnił prośbę.

    Jeśli chodzi tylko o rozłożenie na raty, to poczekaj aż wyrok sie
    uprawomocni. Potem dostaniesz wezwanie do uiszczenia grzywny. Wtedy złóż
    wniosek o rozłożenie jej na raty.

    --
    @2009 Johnson