  • 1. Data: 2008-08-04 13:45:02
    Temat: wypowiedzenie umowy pisemnej zawartej na czas oznaczony
    Od: Mariusz P <l...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie, może ktoś będzie wiedział - czy jeżeli dwie firmy
    zawarły umowę pisemną na czas oznaczony w zakresie świadczenia
    konkretnej usługi i w umowie nie ujęto okresu wypowiedzenia umowy, to
    jak w świetle prawa wygląda właśnie przedwczesny okres wypowiedzenia
    umowy? Czy jest to regulowane jakimiś ustawowymi przepisami.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2008-08-04 19:16:12
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Mariusz P pisze:

> [...]
    > jak w świetle prawa wygląda właśnie przedwczesny okres wypowiedzenia
    > umowy? Czy jest to regulowane jakimiś ustawowymi przepisami.

    Poczytaj przepisy kodeksu cywilnego o zleceniu.