  • 1. Data: 2008-11-04 20:19:59
    Temat: wypowiedzenie umowy o prac
    Od: "dwa szopy" <k...@w...pl>

    Witam!

    Mam umowę o pracę na czas nieokreślony podpisaną ponad 3 miesiące temu,
    wcześniej byłem na 3-miesięcznym okresie próbnym, gdzie byłem zatrudniony na
    podstawie umowy o pracę na czas określony.

    W umowie jest taki zapis:

    "Okres wypowiedzenia umowy zawartej na czas nie określony jest uzależniony
    od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy i wynosi:

    - 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,

    - 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,

    - 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata."

    Firma w międzyczasie zmieniła swój statut ze spółki z o.o. na spółkę
    komandytową. Pierwszą umowę miałem podpisaną ze sp. z o.o. a drugą z
    komandytową. Firma ma inny NIP, REGON i KRS.

    Przy podpisywaniu umowy na czas nieokreślony podpisywałem dodatkowo
    porozumienie trójstronne w sprawie umowy o pracę oraz zatrudnienia,
    dotyczyło to niewykorzystanego urlopu i przeniesienia go na sp. komandytową.
    Nie dostałem natomiast świadectwa pracy.

    Czy mój czas zatrudnienia liczy się od podpisania umowy na czas
    nieokreślony, czy liczy się "okres zatrudnienia u pracodawcy"?

  • 2. Data: 2008-11-04 20:53:53
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prac
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    "okres zatrudnienia u pracodawcy"

  • 3. Data: 2008-11-04 21:39:21
    Od: "dwa szopy" <k...@w...pl>

    > "okres zatrudnienia u pracodawcy"

    No niby tak, ale rozchodzi się też o to czy to jest ten sam pracodawca..

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-11-05 18:25:51
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    zgodnie z moim rozumieniem

    zachowałeś ciągłość pracy i stanowiska

    nie ma tutaj znaczenie że zmienił się właściciel - Twoje stanowisko trwało i
    trwa- przejęcie/kupno przez kogos firmy tego nie zmienia.

    Sebastian

  • 5. Data: 2008-11-07 09:58:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 5 Nov 2008 19:25:51 +0100, basti78 napisał(a):

    > zgodnie z moim rozumieniem
    >
    > zachowałeś ciągłość pracy i stanowiska
    >
    > nie ma tutaj znaczenie że zmienił się właściciel - Twoje stanowisko trwało i
    > trwa- przejęcie/kupno przez kogos firmy tego nie zmienia.

    Jak sądzisz, jak Ci się wydaje - ile otrzyma (i od kogo) świadectw pracy?
    Jedna spółka wystawi za "poprzednika"?
    Zważywszy że to INNY PODMIOT gospodarczy!!
    Inne REGONy, inne NIPy itd.

    No chyba że świadectwo pracy wystawi rzeczone przez Ciebie "zachowanie
    ciągłości stanowiska" ;)