  • 1. Data: 2006-11-07 14:20:12
    Temat: wypowiedzenie najmu nieruchomosci-jak liczyc termin?
    Od: "Piotr" <m...@o...pl>

    Witam,

    Posiadam umowe najmu biura na czas nieokreslony. Umowa uwzglednia 3
    miesieczny okres wypowiedzenia. Czy liczy sie po prostu 3 miesiace od dnia
    zlozenia wypowiedzenia czy az 3 miesiace liczac od kolejnego miesiaca
    nastepujacego po miesiacu w ktorym zlozono wypowiedzenie?
    Tzn jesli wypowiem umowe 15 sycznia to umowa jest wazna do 15 kwietnia (3
    miesiace) czy az do 30 kwietnia (3 miesiace od 1 lutego) ?
    Z gory dzieki za pomoc.

    Z powazaniem,
    Piotr

  • 2. Data: 2006-11-07 14:34:35
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Tzn jesli wypowiem umowe 15 sycznia to umowa jest wazna do 15 kwietnia (3
    > miesiace) czy az do 30 kwietnia (3 miesiace od 1 lutego) ?

    IMO do 30 kwietnia, czynsz jest za m-c.

    pozdr.h.

  • 3. Data: 2006-11-07 15:16:35
    Od: stern <s...@0...pl>

    Hania napisał(a):

    > IMO do 30 kwietnia, czynsz jest za m-c.

    1) a co ma czynsz do tego?
    2) co jest w umowie?
    3) jak się liczy terminy w prawie cywilnym?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-11-08 19:07:02
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > 1) a co ma czynsz do tego?
    przyjmuje sie ze czynsz sie placi za jakis okres rozliczeniowy,
    w tym wypadku miesiac. tu ja czytam mamy 3 okresy rozliczeniowe

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka