  • 1. Data: 2006-11-07 13:13:01
    Temat: O co im chodzi?
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    http://firma.onet.pl/1429348,wiadomosci.html
    To wyrwane z kontekstu czy jakiś żart prima-aprilisowy w listopadzie?
    Więc wracamy do systemu pracy po 11 godzin dziennie przez 6 dni w tygodniu
    a w niedzielę na ziemi, polu purpuratów będziemy im pracować - oczywiście
    po odpowiedniej mszy i kazaniu :)))))

    Kogoś popied...ło dokładnie z tymi pomysłami.

    --
    Herbi
    07-11-2006 14:12:57

  • 2. Data: 2006-11-07 13:20:58
    Temat: Re: O co im chodzi?
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl>

    Herbi napisał(a):
> [...]
    > po odpowiedniej mszy i kazaniu :)))))
    >
    > Kogoś popied...ło dokładnie z tymi pomysłami.

    Czytaj dokładnie... chodzi o MAKSYMALNY czas pracy w tygodniu.

    Wąski

  • 3. Data: 2006-11-07 13:25:17
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Herbi porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > a w niedzielę na ziemi, polu purpuratów będziemy im pracować - oczywiście
    Zastanawia mnie jaka krzywda musiala sie stac osobie, ktora wietrzy
    wszedzie spisek zydow/komunistow/masonow/ksiezy :/
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-11-07 13:54:27
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 7 lis o godzinie 14:20, na pl.soc.prawo, Wąski napisał(a):

    > Czytaj dokładnie... chodzi o MAKSYMALNY czas pracy w tygodniu.

    No i co z tego?
    Skoro maksymalny miałby być 65 godzin a obecnie jest na poziomie 43 godzin
    (bo w roku można przepracować 156 nadgodzin, co daje średnio 3 godziny na
    tydzień) - to w sytuacji kiedy maksymalny tydzień miałby wynieść 65 godzin
    - wówczas nadgodzin w roku można by przepracować 1300 !!!!

    Wydaje mi się że tutaj chodzi o jakieś dyżury (lekarzy?, strażaków?,
    pogotowie?) a nie o zwykłych robotników.

    --
    Herbi
    07-11-2006 14:54:24

  • 5. Data: 2006-11-07 13:55:19
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 7 lis o godzinie 14:25, na pl.soc.prawo, badzio napisał(a):

    > Zastanawia mnie jaka krzywda musiala sie stac osobie, ktora wietrzy
    > wszedzie spisek zydow/komunistow/masonow/ksiezy :/

    Zapytaj "tych" którzy wszędzie widzą układ :))))

    --
    Herbi
    07-11-2006 14:55:12

  • 6. Data: 2006-11-08 19:59:05
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Herbi wrote:
> [...]
    > tydzień) - to w sytuacji kiedy maksymalny tydzień miałby wynieść 65 godzin
    > - wówczas nadgodzin w roku można by przepracować 1300 !!!!

    Źle liczysz. Aktualnie nie ma limitu na poziome 43h/tydzień. Nic nie
    stoi na przeszkodzie przepracowania w danym tygodniu czterdziestej
    czwartej godziny (45., 46. itd zresztą też nie). A ministrowie spiskują
    właśnie, żeby stanęło.

  • 7. Data: 2006-11-25 11:28:16
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111>

    > Zapytaj "tych" którzy wszędzie widzą układ :))))

    i nie zapominajcie o "cyklistach" i układach z nimi :-))