  • From: "sqrczak" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypowiedzenie - co robić ?
    Date: Mon, 28 Apr 2003 09:41:07 +0200

    dzisiaj własnie moja żona dostała do łapki wypowiedzenie..
    ponieważ umowiliśmy się , że ja zajmuje sie naszym 9 cio miesiecznym w
    tej chwili bobasem , nasza sytuacja nie wyglada zbyt rozowo ....

    mam w związku z tym kilka pytań

    na piśmie jest data 9 kwietnia 2003 roku
    pracodawca zas rozwiazuje umowe o prace z zachowaniem miesięcznego
    wypowiedzenia ( umowa na czas nieokreślony , przepracowane 1,5 roku)
    z dniem 31 maja 03

    czy zona nie powinna dostać tego 30 kwietnia ? i czy data nie powinna
    być nieco bardziej adekwatna ??

    jeszcze jedno pytanie , co zrobić jeśli przyszła do pracy po to zeby
    dac tylko zwolnienie ( ma je od soboty ) a sytuacja tak ją
    wewnetrznie rozbiła , ze zapomniala o tym i podpisała wypowiedzenie
    ????

    wdzieczny bede za wszystkie wskazowki