  • Data: 2003-04-28 10:55:31
    Temat: Re: wypowiedzenie - co robić ?
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Olender d...@g...pl napisał :

    > He? Byla obecna, ale nieobecna?

    no tak sobie mysle , ze przyszla dac zwolnienie ... powiesila kurtke i
    od razu przeszli do rzeczy
    dziewczyna nie jest wytrzymala psychicznie , i kompletnie ja
    rozklekotało ....

    jej przelozony powiedzial przed chwila mi ze nakazal jej cos zrobic ,
    ale ona tego nie zrobila
    wiec raczej nie stawila sie w gotowosci do podjecia zadan sluzbowych