  • Data: 2003-04-28 08:54:40
    Temat: Re: wypowiedzenie - co robić ?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako sqrczak zamieszkała pod adresem
    <j...@w...pl>
    w artykule <news:3eace2c3$1@news.home.net.pl> napisała w ten deseń:

    > nawet jeśli podpisała wypowiedzenie ???
    > to teraz ja moge pojechać i wreczyc zwolnienie lekarskie ?
    > i wypowiedzenie jest nieważne ?

    podpisała, że odebrała. A że pracodawca wręczył je bezprawnie, bo w
    czasie usprawiedliwionej nieobecnosci, to wypowiedzenie nie jest
    skuteczne. Miałam podobną sprawę i pracodawca bardzo szybko wycofał się
    z wypowiedzenia. Najlepiej niech napisze pismo do pracodawcy i zaniesie
    za pokwitowaniem, że jeśli pracodawca nie wycofa wypowiedzenia to udaje
    się do sądu pracy. Bo ma na to 7 dni. Zresztą sprawa w sądzie pracy jest
    bezpłatna i zawsze mozna ją wycofać.
    Powodzenia!

    Tatiana