  • 1. Data: 2009-11-02 10:38:30
    Temat: wypowiedzenie a roszczenie finasowe
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Otrzymałem wypowiedzenie. Termin odwołania do sądy już minął. Zresztą
    nie zamierzałem się odwoływać. Problem w tym, że wypowiedzenie
    otrzymałem po terminie wskazanym w wypowiedzeniu w kwestii dni
    wykorzystania zaległego urlopu. Niby niewiele bo 3 dni ale... Jakie są
    możliwości roszczeń odnośnie ekwiwalentu za te parę dni?

    --
    bla

  • 2. Data: 2009-11-02 10:42:28
    Temat: Re: wypowiedzenie a roszczenie finasowe
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 11:38:30 +0100, gazebo napisał(a):

    > Problem w tym, że wypowiedzenie otrzymałem po terminie wskazanym w
    > wypowiedzeniu w kwestii dni wykorzystania zaległego urlopu.

    To wypowiedzenie umowy o pracę?
    Niezły przepał.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-11-02 10:43:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

> [...]

    > wykorzystania zaległego urlopu. Niby niewiele bo 3 dni ale... Jakie są
    > możliwości roszczeń odnośnie ekwiwalentu za te parę dni?

    Co to jest "termin wskazany w wypowiedzeniu w kwestii dni wykorzystania
    zaległego urlopu"?

  • 4. Data: 2009-11-02 10:58:50
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik jureq napisał:

    > Co to jest "termin wskazany w wypowiedzeniu w kwestii dni wykorzystania
    > zaległego urlopu"?

    To znaczy, że pracodawca w końcu skonsultował się z prawnikiem. Jako, że
    orzeczenie SN w kwestii zwolnienia ze świadczenia pracy na wypowiedzeniu
    kłoci się z zapisem o wykorzystaniu zaległego urlopu pracodawca wskazał
    mi termin wykorzystania zaległego urlopu a z reszty wypowiedzenia
    zwolnił ze świadczenia pracy. Niestety wypowiedzenie otrzymałem i
    podpisałem)później. Nie dojechał przełożony. Musiałbym więc zgodnie z
    zapisami (datami) w wypowiedzeniu wykorzystać urlop wstecz co mi się
    kłóci i z logiką i z prawem. Stąd moje pytanie. Czy i jak mogę odzyskać
    ekwiwalent za zaległy urlop. Wysłałem e-maila w tej sprawie do kadrowej,
    ale może powinienem napisać oficjalne pismo. Bo odpowiedzi jak nie było
    tak nie ma.

    --
    bla

  • 5. Data: 2009-11-02 11:00:04
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > To wypowiedzenie umowy o pracę?
    > Niezły przepał.

    Już nie wspomnę, że zatytułowali mnie Pani. :) Co oczywiście jest tylko
    ciekawostką bo nie sądze aby miało to wielkie znaczenie.

    --
    bla

  • 6. Data: 2009-11-02 11:14:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 02 Nov 2009 12:00:04 +0100, gazebo napisał(a):

    > Już nie wspomnę, że zatytułowali mnie Pani. Co oczywiście jest tylko
    > ciekawostką bo nie sądze aby miało to wielkie znaczenie.

    Zmiana płci nie ;-) ale to, że dostałeś wypowiedzenie po upływie terminu
    tam wskazanego (jak to możliwe? przychodziłeś do pracy i nikt Ci nie
    powiedział nawet, że jesteś w okresie wypowiedzenia?) to z pewnością
    nadaje się do sądu.

    Jeśli nie uchybiłeś terminowi jakoś radykalnie, to sąd Ci przywróci.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2009-11-02 11:14:23
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > zwolnił ze świadczenia pracy. Niestety wypowiedzenie otrzymałem i
    > podpisałem)później. Nie dojechał przełożony. Musiałbym więc zgodnie z

    Jeśli były zapisy dotyczące wcześniejszych dat niż otrzymanie wypowiedzenia
    to som one bezpskuteczne i pełna olewka

    Janina Advocat

  • 8. Data: 2009-11-02 11:20:45
    Od: gazebo <g...@c...net>

> [...]
    > nadaje się do sądu.
    >
    > Jeśli nie uchybiłeś terminowi jakoś radykalnie, to sąd Ci przywróci.

    Sorki, małe nieporozumienie. Wypowiedzenie dostałem w terminie. Ale nie
    zgadza się termin nakazania przez pracodawcę wykorzystania zaległego
    urlopu. Jest po prostu wstecz od daty doręczenia mi wypowiedzenia.

    --
    bla