  • 1. Data: 2005-09-23 08:35:00
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "Ramones" <a...@a...pl>

    Witam wszystkich,
    chcę dziś złożyć wypowiedzenie umowy o pracę (mam 2-tygodniowy okres
    wypowiedzenia). I moje pytanie - kiedy ten okres się kończy: 7.10, po
    pełnych 2 tygodniach, 8.10 - w sobotę po dwóch tygodniach, czy może 1.10
    (pierwszy tydzien do soboty do jutra i drugi tydzien własnie 3.10)

    dzięki za odpoweidź

  • 2. Data: 2005-09-23 09:42:48
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ramones napisał(a):
> [...]
    > pełnych 2 tygodniach, 8.10 - w sobotę po dwóch tygodniach, czy może 1.10
    > (pierwszy tydzien do soboty do jutra i drugi tydzien własnie 3.10)

    Jak wypowiedzenie złożysz dziś lub jutro, to upłynie 8 X.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-09-23 10:18:48
    Od: "KASIA" <k...@v...pl>

    Okres dwutygodniowego wypowiedzenia (art.33kp) musi się skończyć w sobotę.
    Proponuje złożyć dzisiaj wypowiedzenie umowy o pracę z zachowaniem
    dwutygodniowego okresu wypowiedzenia od dnia 24.09 do dnia 08.10.

    Pozdrawiam