  • 1. Data: 2004-02-08 18:30:31
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "stach" <stach_k(no_spam)@wp.pl>

    Była sobie firma w której pracowałem 10 lat potem zmiana pracodawcy
    w trybie art. 23 prim K.p, po 11 miesiącach pracodawca wręcza nowe
    umowy i wypowiedzenie poprzedniej umowy za porozumieniem stron,
    mija kolejne 2 lata następuje rozwiązanie umowy o pracę z przyczyn
    pracodawcy i teraz pytanie jakie są skutki prawne dla pracownika,
    czy należy mu się odprawa?, jaki okres wypowiedzenia?
    a tak w ogóle na co może liczyć itp.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-08 18:35:45
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) stachno_spam w wiadomości
    <news:c05vbv$o4$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział(a) co następuje:

    > a tak w ogóle na co może liczyć itp.

    Nie wiem na co możesz liczyć, ale wiem, że ja mogę liczyć, że takie
    właśnie przypadki absorbują mnie w 88% w mojej pracy :-(((

    --
    Olgierd
    "Narodowi zepsutemu nadzwyczaj trudno jest utrzymać odzyskaną wolność",

  • 3. Data: 2004-02-08 18:45:04
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

> [...]
    > pracodawcy i teraz pytanie jakie są skutki prawne dla pracownika,
    > czy należy mu się odprawa?, jaki okres wypowiedzenia?

    Według mnie - z uwagi na fakt, iz nowy pracodwaca jest następcą prawnym -
    liczy się tak jak byś odchodził z pracy po ok. 13 latach pracy ;)

    od tego wszystkie uprawnienia pracownicze.

    Funia

  • 4. Data: 2004-02-08 19:41:05
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "stach" <stach_k(no_spam)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawcy i teraz pytanie jakie są skutki prawne dla pracownika,
    > czy należy mu się odprawa?, jaki okres wypowiedzenia?

    Witam,
    Wydaje się, że 3-miesięczne wypowiedzenie i odprawa w wysokości
    3-miesięcznego wynagrodzenia.
    wa