  • 1. Data: 2004-02-08 16:47:06
    Temat: Polisa posagowa
    Od: "SAINT" <s...@l...mm.pl>

    Witam

    Posiadam polise posagowa ktora zalozyli mi rodzice parenascie lat temu i w
    tym roku mija termin "waznosci". Poszukuje prawnika ktory zajmie sie
    wyciagnieciem kaski od PZU bo slyszalem ze firma ta bardzo sie opiera :).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-08 19:22:21
    Temat: Re: Polisa posagowa
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik SAINT napisał:

    > Posiadam polise posagowa ktora zalozyli mi rodzice parenascie lat temu i w
    > tym roku mija termin "waznosci". Poszukuje prawnika ktory zajmie sie
    > wyciagnieciem kaski od PZU bo slyszalem ze firma ta bardzo sie opiera :).

    Witam, mam taka sama sytuacje.
    We wtorek bede dzialal, bo mam juz przydzielone z polisy posagowej 800
    zl. na pismie z PZU. Bede chcial jak najwiecej pieniedzy wyciagnac, jak
    zadzialam to dam znac co mi sie udalo wykrzesac.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 3. Data: 2004-02-08 20:12:56
    Od: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>

    Użytkownik "Filip K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zl. na pismie z PZU. Bede chcial jak najwiecej pieniedzy wyciagnac, jak
    > zadzialam to dam znac co mi sie udalo wykrzesac.

    W RZeszowie mój znajomy miał coś takiego , tylko jednocześnie dotyczyło to
    jego dwóch
    sióstr, tak że jego Ojcieć wyłożył na adwokata i sparwa trafila do sądu, też
    mu zaproponowali 800 zł,
    przed rozprawą zaproponowali 2000, a sąd przyznał coś około 13000 zł na 1
    osobę.
    Z tego co pamiętam to porównywali to że w okresie kiedy to zaczynali wpłacac
    stanowiło to jakąś czesc tam nowego samochodu itp itd.
    jedyne wyjście to sąd , bo inaczej nie dostaniesz swoich pieniedzy i
    zapenwiam
    że tutaj pieniądze na adwokata na pewni nie zostaną wyrzucone.

    Pozdawiam
    Air Lord

  • 4. Data: 2004-02-09 17:40:14
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    SAINT wrote:
    > Posiadam polise posagowa ktora zalozyli mi rodzice parenascie lat temu i w
    > tym roku mija termin "waznosci". Poszukuje prawnika ktory zajmie sie
    > wyciagnieciem kaski od PZU bo slyszalem ze firma ta bardzo sie opiera :).

    Zgłoś się do Federacji Konsumentów albo miejskiego/powiatowego rzecznika
    konsumentów.

    KG