  • 1. Data: 2004-02-08 16:29:18
    Temat: prosba o pomoc - umowa
    Od: "kkwwm" <k...@p...onet.pl>

    Dzien dobry!

    Mam nastepujaca prosbe: czy ktos z Was, znajacy sie na prawie lepiej niz
    przecietny obywatel, moglby zerknac na pismo, ktore znajduje sie tu:
    www.mik2004.republika.pl\um.jpg i wypowiedziec sie czy da sie odzyskac
    wplacone 70zl i odstapic od tej umowy? Matka wpuscila do mieszkania jakiegos
    klienta, ktory ja sprytnie omamil no a gdy przyszla chwila refleksji...
    Jesli mozna poprosze o odpowiedz na priv, bo przyznam sie szczerze ze nie
    sledze Waszej grupy :)

    Baaardzo dziekuje!
    pozdrawiam
    konrad

  • 2. Data: 2004-02-08 16:56:25
    Temat: Re: prosba o pomoc - umowa
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "kkwwm" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klienta, ktory ja sprytnie omamil no a gdy przyszla chwila refleksji...
    > Jesli mozna poprosze o odpowiedz na priv, bo przyznam sie szczerze ze nie

    A umiesz czytac? Widzisz co pisze w pkcie 2 warunków umowy? Masz 10 dni na
    odstapienie od niej - bo zostala zawarta poza siedziba firmy. A 10 dni od 6
    lutego 2004 roku to chyba jeszcze nie minelo o ile sie nie myle?
    Pkt 5 umowy jest BEZPRAWNY !!!!

    A telefon firmy jest qrewskim przekretem.

    060-45-46-792

    Czyli sugeruje stacjonarny, a dzwonisz nieswiadomy na komórke. Dobrze byloby
    takiemu bydlakowi zaspamowac ta komórke 1000 smsów np.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-02-08 17:40:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kkwwm" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A przeczytałeś zacytowaną w umowie ustawę? Pewnie nie. Zgodnie z tą ustawą
    w terminie 10-ciu dni macie prawo od umowy odstąpić. W razie odstąpienia
    umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich
    zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
    niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego
    zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od
    nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

    Przekładając na ludzki język ludzki, to po prostu mają zwrócić to 70 zł,
    bo po odstąpieniu od umowy umowa uważana jest za niezawartą, a zatem i
    zaliczki być nie może. W praktyce może być kłopot i być może będzie trzeba
    iść do Rzecznika Konsumentów.

  • 4. Data: 2004-02-08 18:08:23
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Da sie odstapic od umowy. W zasadzie bez wiekszego problemu. Twoja mama,
    jako osoba w pewnym wieku, ma prawo nie doczytac warunków umowy. Gosc -
    który u Niej byl - to zwykly oszust. Najlepiej bedzie, jak przy jego
    nastepnej wizycie Bedziesz w mieszkaniu mamy. Wtedy popros go o zwrot
    wplaconych pieniedzy. Jak nie bedzie chcial, to zadzwon do policji, albo po
    prostu w miche idiote. Odda.
    Na 100 %. Nie poskarzy sie, bo to kant na kilometr.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-02-08 18:40:23
    Od: "kkwwm" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > prostu w miche idiote. Odda.
    > Na 100 %. Nie poskarzy sie, bo to kant na kilometr.

    dzieki! czy bylbys na tyle dobry aby wskazac konkretne przepisy na ktore mozna
    sie powolac aby pismo do nich "lepiej" wygladalo? wydaje mi sie ze wyslanie do
    nich pisma, w ktorym oznajmimy ze rezygnujemy i prosimy o zwrot zadatku na
    wskazany rachunek bedzie najlepsza forma zalatwienia tej sprawy. mam racje?

    pozdrawiam
    konrad

  • 6. Data: 2004-02-08 18:47:35
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    zwykly przekret, prowadzilem kiedys postepowanie w takiej sprawie o czyn z
    286 kk