  • 1. Data: 2002-02-28 08:54:24
    Temat: wyplata 13-tki
    Od: "Jazz" <j...@i...pl>

    Aby otrzymac tzw. 13-tke nalezy przepracowac w danym zakladzie pracy pol
    roku. Moje pytanie jest nastepujace: czy zatrudnienie z dniem 2 lipca (1
    lipca to niedziela) upowaznia do wyplacenia 13-tki czy nie, uznaje sie, ze
    2.07.-31.12. to pol roku, czy nie? Zdania sa bardzo podzielone. Prosze o
    pomoc.

    A.

  • 2. Data: 2002-02-28 09:13:59
    Temat: Re: wyplata 13-tki
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Feb 2002, Jazz wrote:

    >+ Aby otrzymac tzw. 13-tke nalezy przepracowac w danym zakladzie pracy pol
    >+ roku.

    AFAIK zależy od regulaminu *w danym zakładzie*.
    13-ka nie jest obowiązkiem ustawowym i jako nagroda może
    (AFAIK) podlegać róznym ograniczeniom które wobec płacy
    są zabronione: np. nie przysługiwać jeśli ktoś chorował
    dłużej niż [...tu zapis w regulaminie...] lub przepracował
    mniej niż [...tu zapis...] - czyli np. był na chorobowym,
    bezpłatnym i wykorzystywał zaległe urlopy (!).

> [...]
    >+ 2.07.-31.12. to pol roku, czy nie? Zdania sa bardzo podzielone. Prosze o

    IMHO to właśnie zależy jak regulamin 13-ki uwzględnia dni wolne !
    Przeczytaj go, może coś wydedukujesz...

    >+ A.

    Pozdrowienia, Gotfryd