  • 1. Data: 2008-06-04 18:45:30
    Temat: wypelnianie kpir itp...
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Witam!
    Szukam jakiegos wzoru jak wypelnic ksiege przychodow i rozchodow i
    nigdzie nie moge znalezc. Jest to dzialalnosc jednoosobowa prowadzona
    przez emeryta+ zatrudniona jedna osoba (student) na umowe-zlecenie.
    Ogolnie musze do ksiazki jakos wpisywac faktury za zakupy, wystawione
    faktury (bedzie ich malo, najczesciej 1 zbiorcza faktura tygodniowo za
    wykonane prace - praca jako podwykonawca) oraz wpisywac wyplate dla
    pracownika- rozumiem ze to w kolumnie 13 raz w miesiacu? Co jeszcze
    musze prowadzic oprocz tej ksiazki? co oprocz oplacania podatku za
    pracownika- lista plac, lista obecnosci? wiem ze pit na poczatek nowego
    roku.

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2008-06-04 23:44:37
    Temat: Re: wypelnianie kpir itp...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Jun 2008, Lukasz wrote:

    > Witam!
    > Szukam jakiegos wzoru jak wypelnic ksiege przychodow i rozchodow i nigdzie
    > nie moge znalezc.

    A rozporządzenie czytałeś??
    Tam jest załącznik (ważne!) - właśnie z opisem jak wypełniać!
    I nawtykane informacje luzem co trzeba jeszcze prowadzić.
    Książkę kontroli masz? :O (to wyjątkowo z innych przepisów :D)
    EST, EW...

    pzdr, Gotfryd