  • 1. Data: 2008-06-04 23:09:05
    Temat: spółdzielnia, uchwała, prawo telekomunikacyjne i antena
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl>

    Witam!!

    Mamy prawo telekomunikacyjne w postaci:

    Art. 140
    1. Właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości jest obowiązany
    umożliwić
    operatorom oraz podmiotom, o których mowa w art. 4 pkt 1, 2, 4, 5 i 8,
    instalowanie
    na nieruchomości urządzeń telekomunikacyjnych, przeprowadzanie linii
    kablowych pod, na albo nad nieruchomością oraz umieszczanie tabliczek
    informacyjnych
    o urządzeniach, a także ich eksploatację i konserwację, jeżeli nie
    uniemożliwia to racjonalnego korzystania z nieruchomości.

    itd.

    i teraz mamy też spółdzielnie do spółdzielni należy kilka bloków w
    jednym z bloków mam 4 klientów (prowadzę działalność telekomunikacyjną
    mam wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, płace podatki
    i takie tam) napisałem prośbę do spółdzielni o udostępnienie dachu w
    celu instalacji anten i urządzeń tak by zapewnić ludziom internet w
    odpowiedzi dostałem odmowę a w uzasadnieniu że wchodząc na dach zniszczę
    im dach klatkę schodowa włazy wszystko - zburzę blok a poza tym że
    podjęto uchwałę że nie będzie udostępniania dachów i tyle, inna sprawa
    to to że na dachy może wchodzić człowiek który ma juz tam siec od kilku lat,
    ludzie mnie naciskali wiec jednak postawiłem sprzet na dziko i teraz
    jest problem gdy chcę wejść na dach to nie mogę otrzymać kluczy poprostu
    bo nie.

    I teraz pytania do was szanowni grupowicze czy taka uchwała i nie
    wpuszczenie mnie na blok jest zgodne czy nie zgodne z prawem. gdzie mam
    sie odwołać albo gdzie mam sie zgłosić by to sprawdzono i wyegzekwowano
    moje prawo jako przedsiębiorcy zaznaczam ze mam pisemną odmowę otrzymaną
    od tej spółdzielni

    POzdrawiam
    Neptun

  • 2. Data: 2008-06-05 03:21:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Neptun wrote:
> [...]
    > sie odwołać albo gdzie mam sie zgłosić by to sprawdzono i wyegzekwowano
    > moje prawo jako przedsiębiorcy zaznaczam ze mam pisemną odmowę otrzymaną

    poszukaj na grupach związanych z radiem amatorskim Dużo tego.
    jednym słowem sąd może im nakazać wpuszczenie cię ale będziesz sie parę
    lat kopał z koniem zanim swoje osiągniesz.
    pamiętam też gdzieś wątek ze UOKiK wypowiedział się, że jest to nierówne
    traktowanie podmiotów i zabronił praktyk gdzie jednego wpuszczamy, a
    drugiego nie.

  • 3. Data: 2008-06-05 10:42:44
    Od: Neptun <n...@s...poczta.onet.pl>

    witek pisze:
> [...]
    > pamiętam też gdzieś wątek ze UOKiK wypowiedział się, że jest to nierówne
    > traktowanie podmiotów i zabronił praktyk gdzie jednego wpuszczamy, a

    Tak wiem że jest tego multum czytam czytam i zastanawiam się co dalej
    nie chcą mnie wpuszczać na dachy gdzie mam sprzęt niby nie legalnie
    ale mam tam klientów których mam od kilku lat i nie chce z nich o oni ze
    mnie rezygnować!! na razie triki i fortele z wchodzeniem wystarczają
    a to dorobiłem sobie kluczyk do kłódki a to jest tak zamknięte ze da sie
    przecisnać a to drabinka na balkonie i wchodze na dach..

    i teraz czy mam wziąć to pismo co dostałem od nich wziąć art 140. i
    pojechać do starosty czy do burmistrza miasta najpierw i zrobić chryje?

    POzdrawiam
    Marcin S.