  • 41. Data: 2007-12-28 07:59:07
    Temat: Re: wypadek/odszkodowanie z ac/ proces /dlugie/
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/0vbd45-77h.ln1@ncc170
    1.lechistan.com
    użytkownik *Andrzej Lawa* napisał(a):

    > Nie potrzebujecie wazelinki, chłopcy?

    Jak będziesz w piaskownicy, co może trochę potrwać, bo dopiero zima się
    zaczęła (chyba że mama też Cię zimą wysyła), to tam znajdziesz chłopców.
    Może nawet któremuś uda Ci się odebrać szpadelek. Gorzej jak trafisz na
    starszaka, bęcki murowane :D BTW, Ty i tylko Ty masz się do mnie zwracać per
    'proszę pana'

    --
    Big Jack
    //////

  • 42. Data: 2007-12-28 08:07:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > jakbys niedoczytal tu wlasnie chodzi o taka sytuacje, moze z tym 200
    > przesadziles, ale chodzi o luk drogi, a nie budynek zaslaniajacy widocznosc

    Dlatego właśnie kierujący samochodem najprawdopodobniej zostanie uznany
    winnym zdarzenia.

  • 43. Data: 2007-12-28 08:10:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:0vbd45-77h.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > takie zabawy pozostawiamy tobie

    Czyli wasze kółko wzajemnej adoracji adoruje się na sucho? Dzielni
    jesteście.

  • 44. Data: 2007-12-28 08:17:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > bledne rozumowanie, nie bylo wymuszenie, bo w danym momencie nie bylo
    > nikogo na drodze, po drugie motocykl wbil mu sie w tyl, a nie w bok, co

    Jasne, nikogo... Motocykl znikąd... Teleportował się?

    > oznacze ze dosc sporo czasu uplynelo od momentu wjechania na rode
    > uprzywilejowana do wypadku

    Samochód osobowy to nie statek oceaniczny i przy małych prędkościach
    skręca dość żwawo.

    > jak widac wystarczylo w tym momencie jechac powyzej dopuszczalnej

    Primo: to twoja teoria, że jechał powyżej.
    Secundo: skoro solidnie wbił się w samochód, to nawet gdyby jechał
    jeszcze wolniej - i tak doszłoby do kolizji.

    > 40 metrow drogi hamowania i do tego takie skutki kolizji, jestes naiwny
    > czy tylk orzniesz glupa dla zabawy

    Rżnięcie głupa to rozrywka twojego kółka wzajemnej adoracji.

    > chyba nie sugerujesz ze z tych 50km/h motocyklem na 40 metrach wogole
    > nie zwolnil, do tego walil na wprost co oznacza, ze albo wogole nie myslal,

    Mógł spanikować, mógł trafić na mokre malowidła na drodze... Zwolnić
    zwolnił, ale jak widać nie wystarczyło.

    > albo mial jeszcze na tyle duza predkosc ze bal sie polozyc, co zmniejszylo by
    > zarowno straty w sprzecie jak i w jego zdrowiu

    Ładnie się ośmieszasz... "Położenie" motocykla jako metoda zmniejszania
    obrażeń? A pożar domu gasisz dynamitem, bo przeczytałeś gdzieś, że tak
    szyby naftowe gaszą?

    > prawda jest taka, ze na podstawie podanych faktow, na 90% jest to wina
    > tylko i wylacznie motocyklisty

    Jasne. A biegły należy do układu i spisku sowieckich służb specjalnych.

  • 45. Data: 2007-12-28 09:02:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:f5ld45-lph.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > PRORD nie znam.

    Tak też myślałem.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 46. Data: 2007-12-28 09:24:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:hdoe45-b8j.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Dlatego właśnie kierujący samochodem najprawdopodobniej zostanie uznany
    > winnym zdarzenia.

    bo?

  • 47. Data: 2007-12-28 09:50:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:bvoe45-p9j.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jasne, nikogo... Motocykl znikąd... Teleportował się?

    nie znikad, tylko zza luku i za szybko

    > Samochód osobowy to nie statek oceaniczny i przy małych prędkościach
    > skręca dość żwawo.

    no pewnie, teleportuje sie na zakretach

    > Primo: to twoja teoria, że jechał powyżej.

    to fakty

    > Secundo: skoro solidnie wbił się w samochód, to nawet gdyby jechał
    > jeszcze wolniej - i tak doszłoby do kolizji.

    gdyby jechal przepisowo prawdopodobnie wogole by uniknal kolizji

    > Mógł spanikować, mógł trafić na mokre malowidła na drodze... Zwolnić
    > zwolnił, ale jak widać nie wystarczyło.

    no pewnie, a kierowca dla fanu mu jeszcze lodowisko na drodze zrobil, 40 metrow
    sladow na drodze to calkiem pokazna droga hamowania

    > Ładnie się ośmieszasz... "Położenie" motocykla jako metoda zmniejszania
    > obrażeń? A pożar domu gasisz dynamitem, bo przeczytałeś gdzieś, że tak
    > szyby naftowe gaszą?

    widac ty sie osmieszasz, kladac sie przy malej predkosci znacznie zmniejszyl by
    obrazenia i zamiast byc o ile dobrze pamietam sparalizowanym mialby co nawyzej
    polamana noge

    > Jasne. A biegły należy do układu i spisku sowieckich służb specjalnych.

    biegly wykazal ze jechal powyzej dopuszczalnej to po pierwsze, pozostale fakty
    to walenie w tyl i 40 metrowa droga hamowania, co oznacze ze motocyklista w
    ostatniej chwili zauwazyl samochod, biorac pod uwage te fakty, zaczal hamowanie
    zaraz przed skrzyzowaniem lub wrecz na nim

  • 48. Data: 2007-12-28 14:46:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nostradamus pisze:
    > w wiadomości news:f5ld45-lph.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tak też myślałem.

    Ty? Myślałeś? ROTFL

  • 49. Data: 2007-12-28 17:54:28
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:bpff45-m7k.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ty? Myślałeś? ROTFL

    Ano tak.
    Gdybyś ty się wysilił i przeanalizował swoją działalność na tej ( i nie
    tylko) grupie to zauważyłbyś, że zdecydowana większość ma cię za chamskiego
    debila. I twoje głupawe odpowiedzi nic w tej materii nie zmienią,

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 50. Data: 2007-12-30 07:12:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:hdoe45-b8j.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > bo?

    Nie mając kompletnie zasłoniętego widoku wyjechał wymuszając pierwszeństwo.