  • 51. Data: 2007-12-30 07:13:09
    Temat: Re: wypadek/odszkodowanie z ac/ proces /dlugie/
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nostradamus pisze:
    > w wiadomości news:bpff45-m7k.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ano tak.
    > Gdybyś ty się wysilił i przeanalizował swoją działalność na tej ( i nie
    > tylko) grupie to zauważyłbyś, że zdecydowana większość ma cię za
    > chamskiego debila. I twoje głupawe odpowiedzi nic w tej materii nie
    > zmienią,

    Ty to żadna "większość".

    Idź poczytać to swoje "prord", cokolwiek to jest...

  • 52. Data: 2007-12-30 10:10:19
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:t0uj45-o7q.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ty to żadna "większość".

    Tak sobie mów, matołku.

    > Idź poczytać to swoje "prord", cokolwiek to jest...

    Inni z "rozszyfrowaniem" skrótu nie mają problemu. A dla jednego gamonia nie
    będę go rozwijał.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 53. Data: 2007-12-31 07:12:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:8vtj45-o7q.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie mając kompletnie zasłoniętego widoku wyjechał wymuszając pierwszeństwo.

    no i?
    ale mial na tyle zasloniety, aby nie byc w stanie uniknac kolizji z pojazdem
    poruszajacym sie ponad dopuszczalna, ewentualnie patrzac na to z drugiej strony,
    pojazd na ktorym rzekomo wymusil pierszenstwo, poruszal sie z na tyle duza
    predkoscia, ze zachowujac prawidlowe srodki ostroznosci i stosujac sie do
    przepisow nie mial szans na unikniecie z nim kolizji

  • 54. Data: 2007-12-31 18:37:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

> [...]
    > poruszal sie z na tyle duza predkoscia, ze zachowujac prawidlowe srodki
    > ostroznosci i stosujac sie do przepisow nie mial szans na unikniecie z

    Piłeczka jest po stronie wymuszającego pierwszeństwo - musiałby wykazać,
    że motocyklista jechał ponad limit _i_ nie mógł tego motocyklisty
    zobaczyć właśnie z powodu tego przekroczenia prędkości (bo gdyby widok
    był zasłonięty tak bardzo, że i bez przekraczania limitu widoczności by
    nie było, to i tak wyjeżdżający z podporządkowanej ma przerąbane).

  • 55. Data: 2007-12-31 20:02:52
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> napisal:
> [...]
    > był zasłonięty tak bardzo, że i bez przekraczania limitu widoczności by
    > nie było, to i tak wyjeżdżający z podporządkowanej ma przerąbane).

    Motocyklista tez ma przechlapane, bo ma jechac tak, aby zachowac
    bezpieczenstwo na drodze, a w szczegolnosci zdolnosc do zahamowania
    w przypadku dostrzezenia naglej przeszkody. W szczegolnosci w obszarze
    ograniczonej widocznosci ma zwolnic do uzyskania tejze zdolnosci.

    A zwyczajnie po ludzku zal obu: jeden sparalizowany, drugi w ciagu
    prokuratorsko-procesowym. Kiepski sylwester...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 56. Data: 2007-12-31 21:21:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > w przypadku dostrzezenia naglej przeszkody. W szczegolnosci w obszarze
    > ograniczonej widocznosci ma zwolnic do uzyskania tejze zdolnosci.

    Aha. Czyli twierdzisz, że jeśli wykopię na zakręcie rów w poprzek drogi
    i ty w ten rów wlecisz, to będzie to twoja wina? A nie moja?

  • 57. Data: 2007-12-31 22:13:18
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> napisal:
    > Aha. Czyli twierdzisz, że jeśli wykopię na zakręcie rów w poprzek drogi
    > i ty w ten rów wlecisz, to będzie to twoja wina? A nie moja?

    Odpowiem Ci pytaniem na pytanie: a gdyby zamiast tego
    samochodu byl zwykly pojazd wolnobiezny posuwajacy sie
    w tempie 5 km/h? A gdyby motocyklista mknal we mgle?
    To co? Ma zachowac zdolnosc zahamowania w obszarze widocznosci.
    Zreszta z wielkosci wbicia sie motoru w samochod mozna
    odtworzyc energie motoru i jego predkosc.
    Nie nam decydowac o winie/niewinnosci. Niemniej uwazam,
    ze spora o ile nie dominujaca czesc winy ponosi sam
    motocyklista.
    --
    Pozdrawiam polnocowo,

    Jacek

  • 58. Data: 2008-01-01 05:40:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Odpowiem Ci pytaniem na pytanie: a gdyby zamiast tego
    > samochodu byl zwykly pojazd wolnobiezny posuwajacy sie
    > w tempie 5 km/h? A gdyby motocyklista mknal we mgle?

    Gdyby babcia miała koła, byłaby dyliżansem.

  • 59. Data: 2008-01-01 11:13:56
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> napisal:

    > Gdyby babcia miała koła, byłaby dyliżansem.

    Na taki argument to tylko EOT.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek