  • 21. Data: 2007-12-26 20:36:11
    Temat: Re: wypadek/odszkodowanie z ac/ proces /dlugie/
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Jak nie siedzi, to niech się cieszy, bo teoretycznie mógłby zostać
    > tymczasowo aresztowany z uwagi na wysokość "rachunku".

    wróć jak się trochę podszkolisz z tej teorii

    KG

  • 22. Data: 2007-12-26 20:57:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam pisze:

    > wróć jak się trochę podszkolisz z tej teorii

    Co, twierdzisz, że paragraf 2 artykułu 258 KPK nie istnieje?

    OK, istnieje jeszcze Art. 259 par. 2 KPK i podejrzenie, że będą zawiasy,
    ale brzmienie jest dość uznaniowe.

    Zgadzam się, że to mało prawdopodobne, ale zwróć uwagę na słowo
    "teoretycznie". Powinno być jasne i zrozumiałe dla kogoś tak starannie
    wykształconego, jak rzekomo ty jesteś...

  • 23. Data: 2007-12-26 20:57:47
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości > Biegly > jak kazdy
    czlowiek moze sie pomylic, lub byc po prostu
    > mniej lub bardziej niekompetentym (co wsrod urzednikow panstwowych nie
    > jest niestety rzadkoscia)
    > sposob? Co konkretnie decyduje o tym kto zostanie uznany za > winnego
    > doprowadzenia do wypadku?
    Masz rację z tymi biegłymi.Widziałem w sprawie wypadku drogowego trzy opinie
    biegłych sądowych. Jeden biegły powołany przez policję w toku postępowania
    stwierdził winę kierowcy samochodu, drugi biegły sądowy powołany już w
    postępowaniu sądowym stwierdził winę dziecka jadącego rowerkiem a trzeci
    biegły - zespół biegłych z Instytutu Ekspertyz Sądowych w Poznaniu nie
    wskazał jednoznacznie sprawcy wypadku pozostawiając to do dyspozycji sądu i
    jego oceny materiału dowodowego. I mimo tego, że policja oskarżyła kierowcę
    o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym , został on przez Sąd
    uniewinniony. więc warto walczyć o prawdę w sądzie i w takim wypadku wziąć
    obrońcę do obrony.
    ZiPi

  • 24. Data: 2007-12-27 07:08:04
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Co, twierdzisz, że paragraf 2 artykułu 258 KPK nie istnieje?

    a przeczytałeś ten artykuł?

    KG

  • 25. Data: 2007-12-27 07:44:22
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> napisał w wiadomości

    >zespół biegłych z Instytutu Ekspertyz Sądowych w Poznaniu

    Nie ma takiego Instytutu w Poznaniu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 26. Data: 2007-12-27 09:21:28
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w >
    Zeby było dokładniej to: Pracownia Badania Wypadków Drogowych w Poznaniu
    Instytut Ekspertyz Sądowych w Krakowie. A jeszcze dokładniej to ekspertyza
    sporządzona w dniu 31.08.2000 r. przez dr med. Cz.Ż, dr inż. A.L i mgr
    inż.M.A.
    Ze względu na jakość ich prac może już ta jednostkę zlikwidowano.
    ZiPi

  • 27. Data: 2007-12-27 09:49:35
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Zeby było dokładniej to: Pracownia Badania Wypadków Drogowych w Poznaniu
    > Instytut Ekspertyz Sądowych w Krakowie.

    O widzisz. Jedyny Instytut jest i był w Krakowie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 28. Data: 2007-12-27 11:07:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Chyba uszło mojej uwadze co to za "persona". Czy to jakiś grupowy troll?

    ano uszlo, jeszcze troche i slawa dorowna buzdyganowi :)

  • 29. Data: 2007-12-27 11:17:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4nla45-jjd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zasadniczo w takiej sytuacji powinieneś poprosić kogoś, kto by
    > popatrzył, czy coś nie nadjeżdża...

    no to mnie teraz rozbawiles do lez
    to znaczy sie wg ciebie, powinien poprosic przechodnia, o to aby tamten poszedl
    kilkadziesiat/kilaset metrow dalej i zadzwonil do niego, ze za lukiem drogi jest
    pusto i moze wyjechac?

    dobre, wrecz rewelacyjne ;)

  • 30. Data: 2007-12-27 14:07:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    sk.gda.pl
    użytkownik *szerszen* napisał(a):

    > ano uszlo, jeszcze troche i slawa dorowna buzdyganowi :)

    Może jego uczeń? Ale co to będzie jak przerośnie swojego mistrza...

    --
    Big Jack
    //////