  • 1. Data: 2006-06-10 14:01:33
    Temat: Gwarancja na lodówko-zamrażarkę
    Od: "JK" <v...@i...pl>

    Czy moge ubiegac sie od producenta naprawy sprzetu NIE NA MOJ KOSZT,
    jezeli okres gwarancyjny sie skonczyl?

    Lodowko-zamrazarka zostala kupiona 29.11.2002 r. W "warunkach gwarancji"
    pisze ze: gwarancja jest udzielana na okres 36 miesiecy od daty zakupu,
    lecz na okres nie dluzszy niz 42 miesiace od daty produkcji (data
    produkcji 29.08.2002 r.).
    Nadmieniam, ze lodowko-zamrazarka byla juz raz naprawiana w ramach
    gwarancji (tj. zostal nabity gaz - freon, natomiast serwisant nie
    uszczelnil instalacji) a bylo to 23.11.2005 r. czyli pod koniec trwania
    gwarancji, i wlasnie smiem twierdzic, ze byla naprawiona doraznie
    (prowizorycznie) poniewaz tak sugerowal serwisant ktory zlozyl mi dzis
    wizyte w domu i powiedzial ze: "nie ma sensu naprawiac
    lodowko-zamrazarki poniewaz trzeba nabic gaz (freon) i pomoze to tylko
    na okres powiedzmy kilku tygodni czy tez miesiecy.
    Dlatego tez sugerowal mi, zebym "powalczyl" z producentem, poniewaz
    naprawa w ramach gwarancji ktora zostala mi udzielona jak wyzej, NIE
    OBJELA USZCZELNIENIA INSTALACJI, co powinno byc zrbione.