    From: "R6" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wynajmowanie mieszkania i sankcje z us
    Date: Tue, 29 Jun 2004 21:16:33 +0200

    tym razem z drugiej strony:)
    matka jest wlascicielka mieszkania ktora ja wynajmuje osobom trzecim /bez
    zadnej umowy, jedyny slad to jeden przelew na moje konto z opisem
    czynsz.../,
    osoby te wyprowadzaja sie z koncem czerwca i niestety zniszczyly pare
    sprzetow z wyposarzenia mieszkania /"obita" lodowka, przypalone papierosami
    meble/ cale szczescie mam kaucje, ale mysle ze bez malej klotni sie nie
    obejdzie,
    a dodatkowo na rozstanie tak jak zapowiadaja podziekuja mi jakims donosem do
    us.
    czy ktos mial juz wezwanie do us po takim donosie? co za to grozi? jak sie
    obronic przed klopotliwymi pytaniami?
    pozdro:)