  • Data: 2004-07-01 09:09:21
    Temat: Re: wynajmowanie mieszkania i sankcje z us
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:cc0j6k$7o1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Niestety pozostaje nie podskakiwać, bo
    > moim zdaniem ten kawałek kaucji nie jest tego warty.

    nasuwa się kilka kwestji:
    1. oczyswistym jest że sytuacja jest nie szczególna, ale na ile będą uparci
    donosiciele?
    donos wymaga wysiłku mentalnego - pismo, kosztów - znaczek, a do tego można
    się samemu ubabrać

    2. najlepsze rozwiązanie oczywiście wybierze ten kto zna najlepiej
    sytuację - czyli zainteresowany
    A co bedzie jak najemca wyczuje nosem uległość i stwierdzi - dobra dawaj
    kaucje x2 za to że będę cicho?

    3. jakby ludzie negocjując trudne sprawy mówili tylko prawdę to by nie
    wymyślono pokera.
    Zawsze R6 może twierdzić że zarządał za wynajem np 600 PLN ale za
    podjudzeniem do braku umowy
    opuścił do 450 PLN więc oni też czerpali z tego korzyść.
    Kładzenie uszu po sobie nie zawsze daje rezultaty.
    Mozna przyjąć stanowisko: "OK chcesz to walczymy, pociągnę cię ze sobą, PITy
    mam czyste, na obecną karę mnie stać
    wielki luz, a ty też oberwiesz" (pomijając na ile jest to zgodne z prawdą)
    nie sądzę, żeby bez wizji zysku
    wynajmujący szli na ryzyko straty - będzie głośna rozmowa, każdy pójdzie w
    swoją stronę i koniec.
    nazwijmy to "ugodą na twardych zasadach" :-)

    pozdr
    Traaq