  • 1. Data: 2005-08-13 10:23:32
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: "colette" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie czy w wynajmowanym mieszkaniu wolno mi wymienic zamki w drzwiach
    i nie dac kluczy właścicielce?

    czy właścicielka może wchodzi do wynajmowanego mi lokalu kiedy tylko chce i
    z kim chce?

    pozdrawiam,
    Klaudia

  • 2. Data: 2005-08-13 10:52:24
    Temat: Re: wynajem mieszkania
    Od: "colette" <c...@p...onet.pl>

    albo jeszcze lepiej - dawac wynajetej do remontu brygadzie klucze do
    "mojego" mieszkania zeby sami sobie weszli?

    za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczna,
    Klaudia

  • 3. Data: 2005-08-13 14:22:51
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 13/08/2005 12:23, colette wrote :
    > Witam,
    > mam pytanie czy w wynajmowanym mieszkaniu wolno mi wymienic zamki w drzwiach
    > i nie dac kluczy właścicielce?

    Tak.

    > czy właścicielka może wchodzi do wynajmowanego mi lokalu kiedy tylko chce i
    > z kim chce?

    Nie. Wejście bez zgody oraz nie opuszczeniu po nakazaniu stanowi
    przestępstwo z art. 193 kk.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)