  • 1. Data: 2003-07-17 07:55:47
    Temat: wynajem biura - problem
    Od: "tom" <t...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    Mam następujący problem, od kilku lat wynajmuję biuro w biurowcu, koło
    którego znajduje się duży parking należący do właściciela budynku, ten
    parking właśnie był główną przyczyną wyboru tej właśnie lokalizacji!!1
    jakiś tydzień temu parking został podzielony, znacząca jego część zamknięta
    dla dotychczasowych użytkowników.
    Czy jest jakiś sposób by zmusić właściciela biurowca do odstąpienia od ww.
    pomysłu,
    pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-07-17 07:59:17
    Temat: Re: wynajem biura - problem
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    tom wrote:

> [...]
    > zamknięta dla dotychczasowych użytkowników.
    > Czy jest jakiś sposób by zmusić właściciela biurowca do odstąpienia od

    Obawiam się, że nie ma sposobu. Takie rzeczy trzeba zastrzegać w umowie
    wynajmu

  • 3. Data: 2003-07-17 08:18:40
    Od: marek <f...@f...pl>

    tom wrote:

    > Czy jest jakiś sposób by zmusić właściciela biurowca do odstąpienia od ww.
    > pomysłu,

    Jest. Niech wszyscy najemcy złożą wypowiedzenie umowy najmu.

    pzdr

  • 4. Data: 2003-07-17 08:36:20
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "tom" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla dotychczasowych użytkowników.
    > Czy jest jakiś sposób by zmusić właściciela biurowca do odstąpienia od ww.

    Jureq ma rację,
    zajmowałam się kiedyś wynajmem powierzchni biurowych. Jeżeli umowa nie
    zawierała inf. o możliwości odpłatnego bądź nie, korzystania z parkingu nic
    nie możesz zrobić.
    Można co najwyżej renegocjować umowę z uwagi na brak parkingu.
    JO