  • 11. Data: 2008-07-25 08:31:13
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > alternatywni operatorzy pchają mi
    > do skrzynki wszystko co tam mają razem z tą blachą lub notesami...

    Ja już planuję zapchać swoją przegródkę w skrzynce. A kary za niedotrzymanie terminu
    nie ma żadnej.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-07-25 09:27:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 07:55
    > (autor Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g6bpsn$put$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale w jakim zakresie? Nie znam szczegółów lobbowania, ale
    > różne ,,niezależne'' przecie coraz głośniej krzyczą, żeby pocztę udupić...
    > I pewnie się im uda :(

    Ale przecież poczta jest już udupiona dawno, sama się udupiła i udupia się
    jeszcze bardziej. Trzyma się przy życiu tylko siłą monopolu.

    p. m.

  • 13. Data: 2008-07-25 09:39:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 11:27
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6c6c4$cdp$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Ale przecież poczta jest już udupiona dawno, sama się udupiła i udupia się
    > jeszcze bardziej. Trzyma się przy życiu tylko siłą monopolu.

    No i dobrze, że się trzyma. Przynajmniej są tanie, solidne i ogólnodostępne
    usługi o kluczowym znaczeniu. Co prawda zminimalizowałem już przesyłki
    fizyczne maksymalnie, ale i tak uważam, że Poczta powinna dalej
    funkcjonować tak, jak funkcjonuje.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2008-07-25 10:09:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

> [...]
    >
    > No i dobrze, że się trzyma. Przynajmniej są tanie, solidne i
    > ogólnodostępne usługi o kluczowym znaczeniu.

    Tanie, ogólnodostępne - zgoda. Ale solidne!?. Chyba mówimy o innych
    pocztach.

    > Co prawda zminimalizowałem
    > już przesyłki fizyczne maksymalnie, ale i tak uważam, że Poczta powinna
    > dalej funkcjonować tak, jak funkcjonuje.

    Oczywiście. Niech tak funkcjonuje. Dzisiaj do mnie zadzwonił kontrahent że w
    końcu dotarła do niego faktura którą wysłałem mu w marcu :). Ciekawe kiedy
    dotrze duplikat wysłany w kwietniu (koniec końców niepotrzebnie, bo i tak
    mu zawiozłem drugi duplikat osobiście).

    Gdzieś w okolicach kwietnia dostałem potwierdzenie odbioru poleconego który
    nadałem w grudniu. Priorytetem.

    Niech tak funkcjonuje :).

    p. m.

  • 15. Data: 2008-07-25 10:56:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 12:09
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6c97e$jl7$2@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Tanie, ogólnodostępne - zgoda. Ale solidne!?. Chyba mówimy o innych
    > pocztach.

    Możliwe. ja mówię o poczcie w Zabrzu. Fakt, centralna jest niemiła, ale w
    sumie się nie dziwię. Tysiące pacjentów przetwarza na dzień i tam trzeba
    się zrobić gruboskórnym. Ale moja osiedlowa jest idealna. Miła obsługa,
    uczynni roznosiciele, pełna współpraca. Nawet błędy nadawców poprawiają.

> [...]
    > kiedy dotrze duplikat wysłany w kwietniu (koniec końców niepotrzebnie, bo
    > i tak mu zawiozłem drugi duplikat osobiście).

    Trzeba było wysłać Pocztą a nie Gołębiem Pocztowym. To nie to samo.

    > Gdzieś w okolicach kwietnia dostałem potwierdzenie odbioru poleconego
    > który nadałem w grudniu. Priorytetem.
    > Niech tak funkcjonuje :).

    To gdzie ty mieszkasz? na pewno w Polsce? Przestoje rzędu 4-5 dni miałem
    teraz, jak strajki były. W przeciwieństwie do Dowozimy Paczki Dupiato (d.
    Masterlynk), Stolycy, Pomarańczowy Cham itepe., która dawały dupy w 100%
    przypadków, kurierzy byli chamami pierwszej wody, zaś niezastanie mnie
    kosztowało mnie kupę kasy, zachodu i szukania paczek po dziwnych wsiach.

    To ja jednak dziękuję. Jak ktoś chce przesłać niepocztą polską to niech się
    wypcha sianem.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2008-07-25 12:27:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:
    [...]
    > Możliwe. ja mówię o poczcie w Zabrzu.

    Też swojego czasu mieszkałem w miejscu gdzie miejscowa placówka pocztowa
    była fajna. Ale się przeprowadziłem niestety ...

    Przy czym fajność placówki to miły/znany mi osobiście listonosz + przyjazna
    obsługa w placówce. Ale co z tego skoro nie mają żadnego prawie wpływu na
    funkcjonowanie tego molocha.

    > Trzeba było wysłać Pocztą a nie Gołębiem Pocztowym. To nie to samo.

    Mógłbyś rozwinąc ten temat?

    > To gdzie ty mieszkasz? na pewno w Polsce?

    Na pewno.

> [...]
    > przypadków, kurierzy byli chamami pierwszej wody, zaś niezastanie mnie
    > kosztowało mnie kupę kasy, zachodu i szukania paczek po dziwnych wsiach.

    Trzeba było nie szukać, tylko reklamować u sprzedawcy że nie otrzymało się
    przesyłki.

    > To ja jednak dziękuję. Jak ktoś chce przesłać niepocztą polską to niech
    > się wypcha sianem.

    Masz prawo. Ale dlaczego chcesz innym odebrać prawo do wypychania sianem
    tych którzy chcą wysłać monopolistą?

    p. m.

  • 17. Data: 2008-07-25 12:29:19
    Od: "pytajnik" <z...@s...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > Tak abstrahując powiem tylko, że te stare skrzynki (zwłaszcza te ze
    > skosem) w blokach były najlepsze. Co z tego, że teraz każdy operator
    > pocztowy będzie miał do nich dostęp, kiedy np. ja złożyłem
    > oświadczenie na poczcie, że nie życzę sobie otrzymywać druków
    > bezadresowych i w ten sposób byłem wolny od śmieci i ich wyrzucania. W
    > tych nowych, każdy ch... może do nich wrzucić każde g... a i
    > korespondecję wyciągnąć z nich bez otwierania żaden problem.

    Faktycznie te nowe skrzynki to jakiś niewypał jest. Właśnie mi
    wymieniono w bramie, są ze 2 razy większe od starych-każda przegródka
    wielkości szuflady. W dodatku bardzo łatwy dostęp by coś wrzucić jak i
    zero blokad by coś wyciągnąć...W innych budynkach widziałem
    sensowniejszy model, skrzynki trochę większę od starych i dodatkowo
    zabezpieczający kawałek blachy, by nic nie można było wyjąć, jak widać
    da się, ale pewnie wkrótce czeka nas wymiana powymianowych skrzynek, jak
    ludziom masowo zacznie znikać korespondencja.

  • 18. Data: 2008-07-25 12:31:27
    Od: "pytajnik" <z...@s...pl>

    > Tanie, ogólnodostępne - zgoda. Ale solidne!?. Chyba mówimy o innych
    > pocztach.

    Tanie??? Chyba mówimy o różnych pocztach

  • 19. Data: 2008-07-25 14:13:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    pytajnik wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Tanie??? Chyba mówimy o różnych pocztach

    No dobra, najtańsze na rynku. Znajdź mi sposób na dostarczenie listu za
    mniej niż 2zł (lub rejestrowanego, za mniej niż 3.5zł).

    p. m.

  • 20. Data: 2008-07-25 14:35:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 14:27
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6cgtv$88r$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Przy czym fajność placówki to miły/znany mi osobiście listonosz +
    > przyjazna obsługa w placówce. Ale co z tego skoro nie mają żadnego prawie
    > wpływu na funkcjonowanie tego molocha.

    Ale moloch działa dobrze. Ostatnia mila jest czasami niemiła.

    > Mógłbyś rozwinąc ten temat?

    No taki dowcip :D Bo u mnie dochodzi ekspresem.

    > Trzeba było nie szukać, tylko reklamować u sprzedawcy że nie otrzymało się
    > przesyłki.

    No i? ale MI zależało na dostaniu rzeczy.

    > Masz prawo. Ale dlaczego chcesz innym odebrać prawo do wypychania sianem
    > tych którzy chcą wysłać monopolistą?

    Ale co odebraĆ? To oni chcą mi zabrać pocztę i zabrać wygodę skrzynek. Jak
    pisałem, niech se swoje wieszają i niech to nie ma mocy prawnej i już. Samo
    zdechnie. Bo oni tylko chcą nas wycyckać....

    --
    Tristan