  • 1. Data: 2007-06-09 07:30:17
    Temat: wymeldowanie syna... ?
    Od: "clk" <s...@t...info>

    Witam,
    w jaki sposob mozna wymeldowac syna z domu bez jego obecnosci w urzedzie ?
    Nagle zaczely przychodzic raty i rachunki za telefony wziete przez syna -
    jednym slowem: przegina.
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2007-06-09 07:35:47
    Temat: Re: wymeldowanie syna... ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.06.2007 clk <s...@t...info> napisał/a:
> [...]
    > Nagle zaczely przychodzic raty i rachunki za telefony wziete przez syna -

    A dlaczego otwierasz nieswoją korespondencję?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-06-09 08:06:01
    Od: "clk" <s...@t...info>

    > A dlaczego otwierasz nieswoją korespondencję?

    oczywiscie,ze nie otwieram.
    Przychodzi komornik i zawiadamia ,iz jest wezwanie do zaplaty przez syna
    rat,rachunkow za telefon itp.
    Nie mam pojecia jakie to sa kwoty ale skoro przychodzi komornik to musi byc
    zle - ogolnie nie mam zamiaru marnowac sobie spokoj wybrykami syna.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-06-09 08:08:13
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 9 Jun 2007 07:35:47 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > A dlaczego otwierasz nieswoją korespondencję?

    Masz problemy z rozumieniem tekstu?
    --
    marcin

  • 5. Data: 2007-06-09 08:34:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Jun 2007, clk wrote:

    > Witam,
    > w jaki sposob mozna wymeldowac syna z domu bez jego obecnosci w urzedzie ?

    1. Brak podstawowej informacji: czy on mieszka w tym domu i gdzie mieszka,
    jeśli nie tam. Idzie o dowód że się wyprowadził.
    2. Bez jego obecności obejdzie się tylko, jeśli będzie nieuchwytny dla
    urzędu, i w takim przypadku procedura byłaby długotrwała.
    Inaczej mówiąc: owa obecność w urzędzie sprowadzi się do tego, że sami
    go wezwą.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-06-09 08:43:45
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > byc zle - ogolnie nie mam zamiaru marnowac sobie spokoj wybrykami syna.

    a wychowaniem dziecka sobie tez nie marnowales spokoju?

    NMSP

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2007-06-09 12:19:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    clk wrote:
    > Witam,
    > w jaki sposob mozna wymeldowac syna z domu bez jego obecnosci w urzedzie ?

    Zasadnicze pytanie: a gdzie mieszka? W twoim mieszkaniu/domu, czy gdzie
    indziej?

    > Nagle zaczely przychodzic raty i rachunki za telefony wziete przez syna
    > - jednym slowem: przegina.

    "Ten pan tu nie mieszka i jeszcze najwyraźniej zapomniał się wymeldować."

  • 8. Data: 2007-06-09 18:39:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "clk" <s...@t...info> napisał w wiadomości

    Jeśli nie mieszka, to wniosek do Urzędu Miasta / Gminy / Dzielnicy o
    wymeldowanie z urzędu. Warunek, to musi nie być znane miejsce pobytu syna i
    musi nie mieszkać przez 6 miesięcy.

  • 9. Data: 2007-06-09 19:25:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.06.2007 zly <b...@p...fm> napisał/a:

    > Masz problemy z rozumieniem tekstu?

    Ja nie.

  • 10. Data: 2007-06-09 19:51:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    >Warunek, to musi nie być znane miejsce pobytu syna i musi nie mieszkać
    >przez 6 miesięcy.

    A z czego to wynika, że akurat 6?