  • 1. Data: 2007-06-09 08:56:48
    Temat: referendum w sprawie odwolania Pis-uarów :-)
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    " Proszę zatem wszystkich, którzy m a j ą d o ś ć:

    - kpin z Konstytucji RP,
    - prób łamania charakterów na masową skalę,
    - nieprzestrzegania prawa przez organy rządowe,
    - obrażania i poniżania najbardziej zasłużonych dla Polski osób,
    - kryminalistów w rządzie RP,

    o wykorzystanie k o n s t y t u c y j n e j możliwości zmiany tego
    stanu rzeczy.

    Jeżeli zbierzemy 500 000 podpisów, możemy wystąpić o przeprowadzenie
    referendum w sprawie:

    1. Odwołania z urzędu Prezydenta RP

    2. Rozwiązania parlamentu RP V kadencji"

    wiecej na

    http://www.referendum2007.org/

    P.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 2. Data: 2007-06-09 16:47:03
    Temat: Re: referendum w sprawie odwolania Pis-uarów :-)
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f4dq0h$c69$1@inews.gazeta.pl...

    Pierdu, pierdu.
    Akcja komuchów lub nie pamiętających ich czasów.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2007-06-09 17:26:15
    Od: "Masterek" <m...@v...pl>

    > Pierdu, pierdu.
    > Akcja komuchów lub nie pamiętających ich czasów.

    Zgadzam się z przedmówcą

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2007-06-09 19:36:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:f4dq0h$c69$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Pierdu, pierdu.
    > Akcja komuchów lub nie pamiętających ich czasów.

    haha, juz wiemy gdzie sie podzial elektorat pisu, oficjalnie nikt nie
    glosowal na nich a tu wyszlo szydlo z wora, czemu mnie nie dziwi ze
    akurat Lesio jest wyborca pisu .. :)

    P.
    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 5. Data: 2007-06-09 20:33:19
    Od: Zbyszek <n...@o...px>

    Sowiecki Agent wrote:

> [...]
    > stanu rzeczy.
    >
    > Jeżeli zbierzemy 500 000 podpisów, możemy wystąpić o przeprowadzenie

    Prezydenta odwołuje sejm bezwzględną większością głosów nie społeczeństwo
    czy referendum.

    > 2. Rozwiązania parlamentu RP V kadencji"

    V nie ma. Jest podobno nr 4 lecz nie znalazłem żadnego aktu wykonawczego
    więc takie twierdzenie nie ma mocy prawnej w obu przypadkach.

    Obudzili się. Teraz cierpcie przez pozostałe lata. Oby to sprawiło, że
    nastepnym razem nie uśniecie nad kartką wyborczą i dokonacie świadomych
    wyborów. Nastepnym razem słuchajcie własnego rozumu, a nie radia.

    --
    Zbyszek

  • 6. Data: 2007-06-09 21:40:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Zbyszek napisał(a):

> [...]
    >
    > V nie ma. Jest podobno nr 4 lecz nie znalazłem żadnego aktu wykonawczego
    > więc takie twierdzenie nie ma mocy prawnej w obu przypadkach.

    to ma charakter symboliczny, nastepne pol miliona zomowcow sie znajdzie :)

  • 7. Data: 2007-06-09 21:41:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > to ma charakter symboliczny, nastepne pol miliona zomowcow sie znajdzie :)

    acha i ja nie mam nic z tym wspolnego, na www.di.com.pl zauwazylem i
    postanowilem wspomniec o tym na grupie

  • 8. Data: 2007-06-10 08:48:57
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Jeżeli zbierzemy 500 000 podpisów, możemy wystąpić o przeprowadzenie
    > referendum w sprawie:

    Z wnioskiem do Sejmu o przeprowadzenie refrendum, który to wniosek nie jest
    wiążący :)

    > 1. Odwołania z urzędu Prezydenta RP

    Nie ma organu władnego "odwołać" Prezydenta.

    > 2. Rozwiązania parlamentu RP V kadencji"

    Konstytucja nie zna pojęcia "rozwiązania sejmu", można skrócić kadencję. Ale
    występowanie do Sejmu z wnioskiem o przeprowadzenie referendum, który to
    wniosek może ale nie musi być uwzględniony, w sprawie w której sejm sam może
    podjąć uchwałę bez referendum, jest cokolwiek niezyciowe.

    Marcin.

  • 9. Data: 2007-06-10 13:52:54
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Zbyszek pisze: