  • 11. Data: 2006-05-21 14:13:19
    Temat: Re: wymeldowanie osoby...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sarpedon wrote:

    > dokladnie, jesli kogos meldujesz w UM/UMiG to musisz ten fakt takze
    > zglosic w spoldzielni / u zarzadcy budynku.

    Nie. W spółdzielni zgłaszasz osoby zamieszkujące w lokalu. Spółdzielnia
    zasadniczo ma w nosie meldunek - ważne jest, żebyś nie wyłudzał mediów.

  • 12. Data: 2006-05-21 14:18:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sarpedon wrote:

    > ale wiaze sie to np ze zwiekszona iloscia osob w ewidencji mieszkania i
    > kosztow ponoszonych np za wode

    Nie. Zwiększone koszta wynikają z liczby osób faktycznie zamieszkujących.

    Jeśli zamieszkuje więcej niż zgłosiłeś w administracji to de facto
    wyłudzasz media (zakładając, że nie ma liczników - bo jeśli są to i tak
    wyrównanie przyjdzie). A to już nieco grubsza sprawa od głupiego
    wykroczenia przeciwko ustawie o ewidencji.

  • 13. Data: 2006-05-21 14:29:46
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie. W spółdzielni zgłaszasz osoby zamieszkujące w lokalu. Spółdzielnia
    > zasadniczo ma w nosie meldunek - ważne jest, żebyś nie wyłudzał mediów.

    no to generalnie mozna we wszystkich lokalach wpisac tylko jedna osobe
    zamieszkujaca zeby ludzie oszczedzali...

    poza tym jesli sie zamieszkuje dany lokal dluzej niz 3 dni trzeba sie
    tymczasowo zameldowac

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 14. Data: 2006-05-21 14:37:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sarpedon wrote:

    > no to generalnie mozna we wszystkich lokalach wpisac tylko jedna osobe
    > zamieszkujaca zeby ludzie oszczedzali...

    > poza tym jesli sie zamieszkuje dany lokal dluzej niz 3 dni trzeba sie
    > tymczasowo zameldowac

    A 2+2=4, ale co to ma wspólnego z tym, co pisałem?

  • 15. Data: 2006-05-21 14:45:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>