  • 1. Data: 2004-09-21 08:24:51
    Temat: wykupiłem polisy OC 7 dni po zarejestrowaniu auta- konsekwencje?
    Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych grupowiczów
    Proszę o radę ubezpieczyłem auto 7 dni po zarejestrowaniu ( przez te 7 dni
    auto jeszcze nie jeżdziłem, było u lakiernika - drobne poprawki lakiernicze)
    jakie grożą mi z tego tytułu konsekwencje. Czy idzie jescze coś zdziałąć w
    tym temacie. Ponoć wsteczna data nie wchodzi w grę , gdyż ubezpieczalni co 2
    dni wysyłają takowe rapoty do Funduszu Ubezpieczeniowego.