  • 1. Data: 2004-09-21 08:31:06
    Temat: wykupiłem polise OC 7 dni po zarejestrowaniu auta- konsekwencje?
    Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych grupowiczów
    Proszę o radę ubezpieczyłem auto 7 dni po zarejestrowaniu ( przez te 7 dni
    auto jeszcze nie jeżdziłem, było u lakiernika - drobne poprawki lakiernicze)
    jakie grożą mi z tego tytułu konsekwencje. Czy idzie jescze coś zdziałąć w
    tym temacie. Ponoć wsteczna data nie wchodzi w grę , gdyż ubezpieczalni co 2
    dni wysyłają takowe rapoty do Funduszu Ubezpieczeniowego.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-21 09:31:07
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Proszę o radę ubezpieczyłem auto 7 dni po zarejestrowaniu ( przez te 7 dni

    Samochod przez te 7 dni nie mial OC ? Kupiles auto bez OC ?

  • 3. Data: 2004-09-21 10:17:18
    Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl>

    Auto miało OC poprzedniego właściciela, ale z tego co już wiem z chwilą
    rejestracji trzeba ubezpieczyć auto na siebie.

  • 4. Data: 2004-09-21 10:30:03
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Tomi w <ciov2p$c6k$1@news.onet.pl> zeznal:
    > Auto miało OC poprzedniego właściciela, ale z tego co już wiem z chwilą
    > rejestracji trzeba ubezpieczyć auto na siebie.

    nie - teraz OC przechodzi z autem na nowego wlasciciela, wiec miales przez
    te 7 dni OC poprzedniego wlasciela (pod warunkiem ze bylo oplacone)

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?

  • 5. Data: 2004-09-21 11:24:34
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Auto miało OC poprzedniego wła?ciciela, ale z tego co już wiem z
    chwil?
    > rejestracji trzeba ubezpieczyć auto na siebie.

    To juz dawno nieaktualne ! Teraz mogles jezdzic na tym OC do konca
    jego waznosci.

  • 6. Data: 2004-09-21 13:07:23
    Od: "Arcady" <a...@N...onet.pl>

    > chwil?
    > To juz dawno nieaktualne ! Teraz mogles jezdzic na tym OC do konca
    > jego waznosci.

    No, pod warunkiem zgłoszenia faktu kupienia u ubezpieczyciela w ciągu
    miesiąca i wyrównaniu ewentualnych różnic w składce (np. związanej ze
    zniżką).

    --
    Arek

  • 7. Data: 2004-09-21 13:08:30
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > Samochod przez te 7 dni nie mial OC ? Kupiles auto bez OC ?

    a auto jest sprowadzane to co też musi mieć OC?? nie wiem czemu sie dziwisz
    że ktoś może kupić auto bez OC

    galis

  • 8. Data: 2004-09-21 13:24:08
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > a auto jest sprowadzane to co też musi mieć OC?? nie wiem czemu sie dziwisz
    > że kto? może kupić auto bez OC

    Nie napisal ze jest sprowadzony, wiec przyjalem, ze kupil krajowy.

  • 9. Data: 2004-09-21 14:27:50
    Od: "srubka" <g...@p...edu.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chwil?

    > To juz dawno nieaktualne ! Teraz mogles jezdzic na tym OC do konca
    > jego waznosci.

    Trzeba tylko pamiętać o tym, że jeśli chcesz ubezpieczyć pojazd w innej
    firmie ubezpieczeniowej to masz 30 dni od daty zakupu na wypowiedzenie umowy
    z aktualnym ubezpieczycielem.

  • 10. Data: 2004-09-21 19:21:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > nie - teraz OC przechodzi z autem na nowego wlasciciela, wiec miales przez
    > te 7 dni OC poprzedniego wlasciela (pod warunkiem ze bylo oplacone)

    Po przerejestrowaniu trzeba mieć aneks do tamtej umowy poprzedniego
    właściciela na siebie.