  • 1. Data: 2005-12-27 15:54:58
    Temat: Radom: 62 policjantów podejrzewanych o oszustwa
    Od: 997 <e...@n...pl>

    3 lata oszustw i nikt nic nie wiedzial w centrali?

    PAP, MZ /12:12

    Radom: 62 policjantów podejrzewanych o oszustwa

    Radomska prokuratura zamierza oskarżyć 62 policjantów z Grójca o
    poświadczenie nieprawdy i niedopełnienie obowiązków. Funkcjonariusze nie
    przyjmowali zgłoszeń o przestępstwach, popełnianych na giełdzie
    samochodowej w Słomczynie.
    Prokuratura ustaliła, że taka sytuacja trwała od 2001 do końca 2003
    roku. Wskazują na to policyjne statystyki i zeznania poszkodowanych. Do
    tej pory przesłuchano prawie półtora tysiąca osób z całej Polski.

    Prokurator Andrzej Szeliga poinformował, że poszkodowani zgłaszali fakty
    kradzieży i rozbojów, jednak policja nie wszczynała żadnych postępowań,
    lecz jedynie wydawała zaświadczenia o utracie dokumentów w nieustalonych
    okolicznościach.
    REKLAMA Czytaj dalej

    Szef mazowieckiej policji generał Bogdan Klimek przyznał, że grójecka
    komenda sprawia mu kłopoty. O sprawie poinformowany został komendant
    głowny policji.

  • 2. Data: 2005-12-27 16:15:43
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "997" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    Po co zasmieca Pan grupe tymi cytatami prasowymi? Nic madrego nie wnosza, a
    Pana stosunek do srodowisk prawniczych i osob piastujacech rozne urzedy w
    Kraju (wyrastajacy chyba na tle jakiejs choroby) jest tu powszechnie znany i
    wysmiewany. Sio .... Panie Trollu.

    Dan.

  • 3. Data: 2005-12-27 16:17:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dan napisał(a):

    > Sio .... Panie Trollu.

    Trolla z natury rzeczy nie da się wygonić słowami. Ignorować go - to
    znaczy nie karmić trolla.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 4. Data: 2005-12-27 16:36:27
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > dan napisał(a):
    >
    > Trolla z natury rzeczy nie da się wygonić słowami. Ignorować go - to
    > znaczy nie karmić trolla.

    Akurat ten Troll to nawet bez karmienia nie chce sie wyniesc :)

    Dan.

  • 5. Data: 2005-12-28 13:06:13
    Od: ronald <p...@w...pll>

    dan wrote:

    > U?ytkownik "997" <e...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Po co zasmieca Pan grupe tymi cytatami prasowymi?

    A czy to aby nie grupa prawna?

    > Nic madrego nie wnosza,

    madrego nie, natomiast uswiadamiaja korupcje w polskich urzedach.
    Czy gdzies jest jeszcze taki kraj, gidze tylu policjantow na raz moze
    brac lapowki przez 3 lata i dyrekcja nic nie wie?

    Oczywiscie procz takich bastionow demokracji jak Mozambik.

  • 6. Data: 2005-12-28 15:42:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisal w wiadomosci

    > madrego nie, natomiast uswiadamiaja korupcje w polskich urzedach.
    > Czy gdzies jest jeszcze taki kraj, gidze tylu policjantow na raz moze brac
    > lapowki przez 3 lata

    Nawet kretynie artykulu nie zrozumiales. Wskaz gdzie tam widzisz lapówki.
    Co za duren...

  • 7. Data: 2005-12-28 15:57:44
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Leszek wrote:

    > Uzytkownik "ronald" <p...@w...pll> napisal w wiadomosci

    > Nawet kretynie artykulu nie zrozumiales. Wskaz gdzie tam widzisz lapówki.
    > Co za duren...

    Wiec co to bylo? Oswiec nas. Bo mnie na mysl w takich przypadkach
    przychodza lapowki.

  • 8. Data: 2005-12-28 19:22:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wiec co to bylo? Oswiec nas. Bo mnie na mysl w takich przypadkach przychodza
    > lapowki.

    To po co cytujesz artykuly których tresci przekraczaja twoje mozliwosci
    intelektualne??
    Bo mi na mysl przyszlo lenistwo.

    --
    Pzdr