  • 1. Data: 2003-11-16 23:42:40
    Temat: No i jak ma być dobrze?
    Od: motto <m...@o...pl>

    Tak się zastanawiam, jak ma być w tym kraju dobrze, skoro zgodnie z
    mentalnością chrześcijańską (pokazywania publicznie swej wiary i tylko
    pokazywania publicznie) należy przestrzegać prawo tylko wtedy kiedy patrzą
    nam na ręce. Żebym nie był gołosłowny podam jeden dość specyficzny
    przykład. Tajemnicą Poliszynela jest, że przeszło 80% orpogramowania
    używanego w Polce to piraty, co rusz słyszę, jak to informatycy (sam jestem
    jednym z nich) narzekają, że ktoś nie płaci im za używanie ich
    oprogramownia, a tym czasem sami w przeważajacej większości maja w domu
    pirackie windowsy i kiedy jadą do klienta instaluja mu 100 pirackich
    programów, aby zarobić kilkadziesiąc złotych za usługę. Żeby było zabawniej
    ostatnio dowiedziałem się o firmie, któ?a pisze i sprzedaje orpogranmowanie
    na piracje wersji VS7 for NET. Paranoja sami kradną i żądają odpłatności za
    swój produkt. Przykładów oczywiście można by mnożyć bez końca, ale nie to
    jest celem mojego postu, ja po prostu zastanawiam się jak ma być dobrze,
    skoro każdy kantuje, jak nie tu to tam...

    ps. A ty zapłaciłeś za swój system Windows? :P

    --
    motto
    mailto://m...@o...pl/

  • 2. Data: 2003-11-16 23:45:40
    Temat: Re: No i jak ma być dobrze?
    Od: Arek <a...@e...net>

    motto rzecze:
    [..]
    > ps. A ty zapłaciłeś za swój system Windows? :P

    Może dostał w prezencie?

    ubawiony
    Arek

    --