  • Data: 2005-05-14 12:03:44
    Temat: wygrana sprawa , co dalej
    Od: "gu1iwer" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ,właśnie zakończyła się moja sprawa , po apelacji prokuratora , wyrok
    został utrzymany - uniewinniony. Co dalej powinieniem robić , czy należy mi
    się zwrot kosztów adwokackich (sprawa ciągnęła się 5 lat) , czy należy mi
    się odszkodowanie za zajęty sprzęt ? ( zabrali mi komputer i dużo
    oprogramowania ze sklepu - oryginalnego , w pudełkach ) w momencie jak mi to
    zabierali miało to jakąś wartość , a ile wart jest 6 letni komputer i
    programy które wtedy kosztowały znacznie - a teraz za darmo są dodawane do
    gazet . co mogę zrobić ?