  • 1. Data: 2004-02-16 15:30:39
    Temat: informacja handlowa?
    Od: x...@p...onet.pl

    Witam
    Chcę rozesłac informację e-mailem (adresy pobrałem z oficjalnej strony serwisu
    urzedów pracy) na temat programu komputerowego który stworzyłem dla urzędów
    pracy. W informacji tej podaje strone internetową z której mozna sciagnąć
    wersje demonstracyjną programu. Czy takie działanie jest sprzeczne z Ustawą o
    świadczeniu usług drogą elektroniczna z 5.07.2002r. ?

  • 2. Data: 2004-02-17 14:58:30
    Temat: Re: informacja handlowa?
    Od: "BullsEye" <b...@g...pl>

    Użytkownik <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Ustawą o
    > świadczeniu usług drogą elektroniczna z 5.07.2002r. ?

    tak
    najpierw musisz miec ich zgode na przeslanie takiego maila

    pozdrawiam
    BE
    -----
    www.angielska.kawiarenka.pl