  • 1. Data: 2004-08-03 12:42:25
    Temat: "wybudować mieszkanie" a "oddać do użytku"
    Od: "midarek" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie dotyczące zawiłości umowy kupna mieszkania z developerem. W moim
    projekcie umowy developer zobowiązuje się do "wybudowania budynku", w którym ma
    być moje przyszłe mieszkanie, w terminie dalej określonym . Czy
    zwrot "wybudowac mieszkanie" jest wystarczający, żeby w razie opóźnień żądać
    rekompensaty? Nie powinno być tu coś w rodzaju "oddać w uzytkowanie"? Przecież
    od wybudowania do zamieszkania może minąć długi okres czasu???
    dziękuję za pomoc
    pozdrawiam
    mi.darek

  • 2. Data: 2004-08-03 15:07:46
    Temat: Re: "wybudować mieszkanie" a "oddać do użytku"
    Od: Dredd<...@...pl>

    Dobrze by było gdyby było coś w rodzaju "wybudować budynek, a
    następnie wyodrębnić w nim odrębną własność lokalu takiego to a
    takiego (powierzchnia, liczba pokoi itp) i przenieść ją na kupującego w
    terminie do..."
    Samo "wybudowanie" to za mało i nieprecyzyjnie (otwiera pole do
    sporów co to tak naprawdę znaczy)

    -> http://usenet.pomocprawna.info