  • Data: 2006-04-12 10:36:28
    Temat: wybor operatora gazu, wody czy pradu
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie rozumiem za bardzo na czym ma polegać dowolny wybór operatora tych
    mediów. O ile normalne jest, że mogę sobie wybrać kto ma mi doprowadzić
    kabel do tv kablowej czy telefonu, ale kto mi będzie doprowadzał osobną
    rurę do np gazu, czy kabel energetyczny?!
    Jak na razie kraj jest podzielony na kilka regionalnych spółek i nic się
    w zasadzie nie zmieniło, to ma być ta wolna konkurencja?