  • 1. Data: 2007-12-17 17:49:13
    Temat: wstrzymanie prac budowlanych sasiada ...
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    dostalem pismo z PIB, ze sasiad ma nakaz wstrzymania robot budowlnych w
    swoim mieszkaniu. Sprawa rozpoczela sie na moj wniosek. Prace sa halasliwe
    (az mi tynk pospadal a szyby drza), tak wiec bede wiedzial kiedy sasiad
    bedzie mial w to w nosie. I pytam z gory co ewentualnie mam robic? Wzywac
    wtedy policje?
    Sprawa sie ciagnie ponad rok! Tyle czasu sie guzdral PIB zanim wydal to
    orzeczenie. Gdyby nie brak srodkow soasiada juz dawno remont by zakonczyl.
    Tak wiec pojscie na skarge do PIB uwazam za malo restrykcyjna

  • 2. Data: 2007-12-17 20:13:09
    Temat: Re: wstrzymanie prac budowlanych sasiada ...
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > orzeczenie. Gdyby nie brak srodkow soasiada juz dawno remont by zakonczyl.
    > Tak wiec pojscie na skarge do PIB uwazam za malo restrykcyjna

    zapytaj sasiada kiedy bedzie robil remont i w tym czasie udaj sie do
    psychiatryka.

  • 3. Data: 2007-12-18 04:36:14
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    > zapytaj sasiada kiedy bedzie robil remont i w tym czasie udaj sie do
    > psychiatryka.
    Ma cie zaprowadzić do niego za rękę. Przecież napisał, że mu tynk pospadał
    więc chyba miał prawo się w kur... zdenerwować.
    Mi popękały płytki w łazience jak sąsiad walił w ściane i co też mam iść do
    psychiatryka.
    LemonR

  • 4. Data: 2007-12-18 17:11:43
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2007 21:13:09 +0100, Tomek napisał(a):

    > zapytaj sasiada kiedy bedzie robil remont i w tym czasie udaj sie do
    > psychiatryka.

    a Ty juz tam bedziesz?