  • 1. Data: 2007-12-17 15:47:18
    Temat: Fotka z fotoradaru i pytanie?
    Od: "kendy" <...@p...com>

    Witam

    Wlasnie dostalismy w firmie fotke z fotoradaru. Problem w tym, ze fotka jest
    zrobiona od tylu, a ze data jest sprzed 2 miesiecy to naprawde jest nam
    ciezko jednoznacznie okreslic kto jechal autem. Nikt sie nie chce przyznac.
    Co w tej sytuacji zrobic? Nie ma mozliwosci okreslenia kto jechal ;/

    k.

  • 2. Data: 2007-12-17 15:52:41
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i pytanie?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    kendy pisze:

> [...]
    > ciezko jednoznacznie okreslic kto jechal autem. Nikt sie nie chce przyznac.
    > Co w tej sytuacji zrobic? Nie ma mozliwosci okreslenia kto jechal ;/

    Napisać to do urzędu, który prosi o wskazanie kierowcy a nie na
    grupę.

    6008

  • 3. Data: 2007-12-17 16:07:04
    Od: "kendy" <...@p...com>

    > Napisać to do urzędu, który prosi o wskazanie kierowcy a nie na grupę.

    sam dobrze wiesz jaka jest SM we Wro - wole sie zabezpieczyc stosownymi
    paragrafami na okolicznosc rozmowy z kolejnym 'bystrzacha' z Gwarnej
    k.

  • 4. Data: 2007-12-17 16:16:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    kendy pisze:
    > sam dobrze wiesz jaka jest SM we Wro - wole sie zabezpieczyc stosownymi
    > paragrafami na okolicznosc rozmowy z kolejnym 'bystrzacha' z Gwarnej

    Oni mają obowiązek ukarać kierowcę.
    Przysłali stosowne zawezwanie co by wskazać kierowcę - wy nie
    jesteście w stanie tego zrobić na podstawie załączonej fotki - i
    to należy wysmarować w piśmie.

    Jeszcze raz zaznaczam - ukarać mogą kierowcę.
    Nie mogą nikogo ukarać za niewiedzenie czyja czupryna jest na
    focie od tyłu - niech doślą fotkę twarzy (można zaproponować im
    to w owym piśmie) to powiecie kto jest na zdjęciu.

    Generalnie na drzewo z nimi ...

    6008

  • 5. Data: 2007-12-17 16:19:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Jeszcze raz zaznaczam - ukarać mogą kierowcę.

    Albo wskazać 3 kierowców ;) i każdy przyznaje się do winy, albo
    każdy stwierdza, że nie jest w stanie powiedzieć czy to on, bo
    jeździł, ale nie ma pojęcia jak z tyłu wygląda, więc się nie
    zidentyfikuje :)

    6008

  • 6. Data: 2007-12-17 16:30:40
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > Albo wskazać 3 kierowców ;) i każdy przyznaje się do winy, albo każdy
    > stwierdza, że nie jest w stanie powiedzieć czy to on, bo jeździł, ale
    > nie ma pojęcia jak z tyłu wygląda, więc się nie zidentyfikuje :)

    Ha! To zaczną rugować. Kto był w pracy, w jakich godzinach itd.
    Dotrą, jeśli zechcą.

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 7. Data: 2007-12-17 16:53:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Ha! To zaczną rugować. Kto był w pracy, w jakich godzinach itd.
    > Dotrą, jeśli zechcą.

    No problem.
    Jak rozumiem - auta w tym przypadku nie mają książek
    "użytkowników" ...

    Wskazałbym 20 osób (bo tyle mogło korzystać) i tyle pi razy
    drzwi z tyłu tak wygląda. I jak wskazałem - poprosić o fotkę od
    przodu - to wskażemy.

    Niech szukają - ciekaw jestem jak SM miałoby natrafić na
    prawidłowego kierowcę, jak wystarczy, że 2 czy 3 stwierdzi, że
    najprawdopodobniej to oni.

    Dla mnie ustawianie FR "od tyłu" jest totalnym debilizmem SM we
    WRO i strzelaniem sobie w nogę - jest tyle sposobów na
    "wykręcenie" się, że nie kumam ich czemu miłują się właśnie w
    strzelaniu w pupę.

    6008

  • 8. Data: 2007-12-17 18:12:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dla mnie ustawianie FR "od tyłu" jest totalnym debilizmem SM we WRO i
    > strzelaniem sobie w nogę - jest tyle sposobów na "wykręcenie" się, że nie
    > kumam ich czemu miłują się właśnie w strzelaniu w pupę.

    To jedyny sposób na motocyklistów. Ale w zimie?!

  • 9. Data: 2007-12-17 18:14:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > To jedyny sposób na motocyklistów. Ale w zimie?!

    Tym bardziej się dziwię ;) Już widzę te setki dawców nerek
    lecących po 230 km/h ;) po dziurawym bruku :)
    6008

  • 10. Data: 2007-12-17 18:31:54
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    IMHO te fotoradary mają robić zdjecią od przodu tym którzy wyprzedzają
    (czyli z dużą dozą prawdopodobieństwa przekraczają dopuszczalną szybkość)