  • 1. Data: 2007-12-17 16:24:04
    Temat: Nota korygujaca do faktury za paliwo
    Od: "Mirek" <m...@i...pl>

    Hej

    mam pytanko
    pomylilem sie z numerem rejestracyjnym auta , ktory podawalem przy
    wystawianiu faktury, kupujac paliwo
    bylem na stacji zapytac czy mi jakas fakture korygujaca wystawia to
    powiedzieli mi, ze to jest niemozliwe :(
    ale cos mi sie niechce wierzyc ze to jest niemozliwe.
    Ma ktos pomysl co z tym fantem zrobic

    pozdro

  • 2. Data: 2007-12-17 17:05:50
    Temat: Re: Nota korygujaca do faktury za paliwo
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    "Mirek" wrote in message...
> [...]
    > powiedzieli mi, ze to jest niemozliwe :(
    > ale cos mi sie niechce wierzyc ze to jest niemozliwe.

    halo,

    prześlij notę korygującą, napisz co jest treścią korygowaną i niech Ci
    odeślą podpisaną kopię. wzór znajdzieś w googlach.

    ja używam takiego:

    _________________________
    spółka data

    Nota korygująca nr 1/12/2007

    Oryginał / Kopi

    Wystawca noty:
    spółka

    Wystawca faktury VAT:
    firma - stacja paliw

    Nota dotyczy faktury VAT nr:XXXXXXXX z dnia XXXXXXXXXX

    Treść korygowana: błędny numer rejestracyjny pojazdu
    Treść prawidłowa: XX12345

    podpis odbiorcy noty podpis wystawcy
    noty

    pozdr