  • 11. Data: 2003-03-07 13:35:42
    Temat: Re: wspólwlasnosc ulamkowa
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3...@p...onet.pl>, Kamil Golaszewski wrote:

    > Swoim udziałem (1/2) możesz w każdej chwili dysponować (198 kc)

    W jaki sposób w czynnościach użytkowych, skoro praktyczne wyodrębnienie
    50% samochodu jest niemożliwe?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2003-03-07 17:27:20
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski wrote:
    > W jaki sposób w czynnościach użytkowych, skoro praktyczne wyodrębnienie
    > 50% samochodu jest niemożliwe?

    Współwłasność nie polega na tym, że fizycznie dysponujesz 1/2 rzeczy
    (tzn. połową samochodu, połową działki itp). W takiej sytuacji
    sprzedajesz swój udział w całości i jego nabywca ma takie prawa jak
    każdy współwłaściciel. A czy znajdzie się chętny... :)

    KG

  • 13. Data: 2003-03-08 01:46:21
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

> [...]
    > sprzedajesz swój udział w całości i jego nabywca ma takie prawa jak
    > każdy współwłaściciel. A czy znajdzie się chętny... :)

    No cóż, spodziewałem się że jakaś zależność być powinna :) Dzięki za
    odpowiedzi.

    --
    Marcin