  • 1. Data: 2003-03-04 06:35:40
    Temat: Słowne ataki w rozumieniu osmieszanie, ironia a prawo
    Od: " rywin11" <r...@N...gazeta.pl>

    Chciałem zapytac czy mozna w jakis prawny sposob bronic sie przed atakami
    słownymi, ironią, osmieszniem. Raczej nie mam tu na myśli wulgaryzmów i
    niegrzecznych słow w sytuacji gdy ktos jest czyms wytracony z rownowagi a
    sytuacje gdy ktos zimno i z wyrachowaniem dokucza komuś aby miec dobra
    zabawe. Jest do bardzo dokuczliwe jezeli się powtarza, jezeli robi to wiecej
    osob w stosunku do jednej osoby i jesli odbywa sie np. w pracy. Czy są jakies
    przepisy pozwalajace bronic sie przed taka "agresją". Jakie są potrzebne
    dowody? Czy nagranie na dyktafonie moze byc dowodem?
    rywin11

  • 2. Data: 2003-03-04 12:07:04
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    " rywin11" <r...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    wiecej
    > osob w stosunku do jednej osoby i jesli odbywa sie np. w pracy. Czy s?
    jakies
    > przepisy pozwalajace bronic sie przed taka "agresj?". Jakie s? potrzebne
    > dowody? Czy nagranie na dyktafonie moze byc dowodem?

    To sie nazywa mobbing. Wrzuc to slowo w google to pewnie znajdziesz troche
    informacji na ten temat

    Pozdrawiam
    Gosia