  • 1. Data: 2003-03-04 07:37:06
    Temat: Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    Od: "#Piotr#" <p...@p...onet.pl>

    Czy to prawda, że 10 marca wchodzi w życie ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną? I czy oznacza to, Waszym zdaniem,
    mniejszą ilość spamu w e-skrzynce?

    Pozdrawiam #Piotr#

  • 2. Data: 2003-03-04 08:24:29
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    Użytkownik "#Piotr#" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > świadczeniu usług drogą elektroniczną? I czy oznacza to, Waszym zdaniem,

    1. Tak
    2. Może częściowo, sam otrzymałem niedawno maila o treści:

    "Szanowni Panstwo,
    Informujemy, iz w celu skuteczniejszego kontaktu z Panstwem modernizujemy i
    uaktualniamy zakupione bazy adresowe. Chcemy docierac tylko do tych z
    Panstwa, ktorzy sa zainteresowani wspolpraca z nami.
    Informujemy jednoczesnie, ze w zwiazku z wejsciem w zycie ustawy z dnia
    18.07.2002r. (DZ.U. nr 144 poz. 1204) "O swiadczeniu uslug droga
    elektroniczna" od dnia 10 marca br. bedziemy pozbawieni mozliwosci
    informowania Panstwa o oferowanych uslugach i promocjach. Jezeli wyrazacie
    Panstwo zgode na dalsze otrzymywanie informacji i ofert drogą elektroniczna
    prosimy o... " itd.

    Ale dla powstrzymania spamu same ustawy nie wystarczą.
    Pozdrowienia Andrzej

  • 3. Data: 2003-03-04 14:20:23
    Od: KiKmen 7272 <u...@p...fm>

    Użytkownik Andrzej i B. napisał:
> [...]
    > prosimy o... " itd.
    >
    > Ale dla powstrzymania spamu same ustawy nie wystarczą.

    zagranicznego napewno nie, ale może mniej polskiego syfu będę dostawał

    --
    "Kobiety są tak trudne do przejrzenia, ponieważ każda z nich stanowi
    wyjątek od reguły." (Vittorio De Sica)