  • 1. Data: 2004-03-12 08:26:04
    Temat: wspolnota zatrudnia na umowe o dzielo
    Od: "Marmo" <m...@g...pl>

    moje pytanie dotyczy mozliwosci zatrudniania przez wspolnote mieszkaniowa
    osob fizycznych na np. umowe o dzielo.
    Dokladnie chodzi o sprzatanie. Jestesmy mala wspolnota (16 mieszkan) i
    wynajecie firmy powoduje, ze
    koszty sa b.wysokie.
    Czy mozemy zatrudnic pania sprzataczke na umowe o dzielo?
    czy musimy ja ubezpieczyc od odpowiedzialnosci cywilnej, zeby gdy ktros
    zlamie noge na sliskiej posadzce nie bylo problemu?
    kto odpowiada jesli sama zrobi sobie krzywde podczas pray u nas?

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Molewski