  • 21. Data: 2005-12-31 12:09:08
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikam i ( czyt. wiatrakami)
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Odciac kablowke. Efekt lepszy niz z CO. Moze byc zimno, ale TV musi
    > byc:)

    Mozna - tylko, ze to niezgodne z prawem - wlascicielem infrastuktury
    telekomunikacyjnej nie jest Wspolnota.
    pzdr
    A.

  • 22. Data: 2005-12-31 14:20:10
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@g...pl>, wisp1966 wrote:

    > Wspolnota nie jest dostawca energii i nie ma prawa ingerowac w prawa
    > dostawcy.

    Umowę na dostawę CO nie podpisuje się zazwyczaj z indywidualnymi
    odbiorcami tylko ze wspólnotą, czy administracją, czy innym ciałem
    zbiorczym. Zatem czy wspólnota/administracja sama nie może
    zadecydować, gdzie to ciepło dalej pośle?

    Renata

  • 23. Data: 2006-01-02 06:51:51
    Od: mj <m...@w...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
> [...]

    > zbiorczym. Zatem czy wspólnota/administracja sama nie może
    > zadecydować, gdzie to ciepło dalej pośle?

    W konkretnym naszym przypadku Wspólnota jest wytwórcą CO, mamy swój piec
    (gazowy), opłacamy rachunki za gaz (rozliczając koszt f-ry za gaz
    proporcjonalnie na każdego mieszkańca według zużycia m3 CO. Tak więc jak
    ktoś się do tych rachunków nie chce dorzucać to mu zakręcimy.

    pozdr
    mj

  • 24. Data: 2006-01-02 06:59:54
    Od: mj <m...@w...pl>

    wisp1966 napisał(a):

    > Jest niezgodny z prawem - byly juz wyroki Sadu Najwyzszego w podobnych
    > sytuacjach.

    mam pytanie, kto ponosi karę: Zarząd czy Wspólnota ? Uchwałę o odcięciu
    CO podjęto na zebraniu właścicieli. Zarząd został zobowiązany do
    odcięcia CO w konkretnym terminie.

    pozdr
    mj

  • 25. Data: 2006-01-02 07:11:34
    Od: mj <m...@w...pl>

    w mojej głowie zrodził się szatański plan:

    wywieszać na klatkach stan rozrachunków z lokalami (bez nazwisk):

    stan na ; nr lokalu ; kwota zaległości

    Co Wy na to? Takie coś nam wolno, czy pozwą nas do sądu ? W końcu to
    jest wspólnota i zaległości nie powinny być tajemnicą... Liczę na to, że
    komuś będzie zwyczajnie wstyd przed innymi mieszkańcami...

    pozdrawiam,
    mj

  • 26. Data: 2006-01-02 09:00:01
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpaiil$5jg$1@atlantis.news.tpi.pl>, mj wrote:

> [...]
    > proporcjonalnie na każdego mieszkańca według zużycia m3 CO. Tak więc jak
    > ktoś się do tych rachunków nie chce dorzucać to mu zakręcimy.

    Więc na mój chłopsko-babski rozum można zakręcić, ale ja to mimo
    niekończących się wątków nadal nie rozumiem dlaczego trzeba wpuścić so
    restauracji faceta bez koszuli i jeszcze go obsłużyć i dlaczego nie
    może być "no shirt, no shoes, no service":)

    Renata

  • 27. Data: 2006-01-02 09:03:35
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpajpc$7ae$1@nemesis.news.tpi.pl>, mj wrote:
> [...]
    > jest wspólnota i zaległości nie powinny być tajemnicą... Liczę na to, że
    > komuś będzie zwyczajnie wstyd przed innymi mieszkańcami...

    http://tinyurl.com/al5eh

    http://tinyurl.com/9owzg

    I polecam przeczytanie UoWL i o ochronie danych osobowych.

    Renata