  • 1. Data: 2006-04-11 13:00:25
    Temat: wspólnota mieszkańców
    Od: p...@n...pl

    Witam,

    Mam takie pytanie - może ktoś z was mi coś doradzi.

    Jest wspólnota mieszkańców, 18 właścicieli. Dwóch z tych właścicieli, którzy
    wspólnie mają 57% udziałów, dogadało się, że chcą dobudować w budynku
    jeszcze jedno piętro. Pozostali właściciele nie chcą się na to zgodzić. Jak
    widać sytuacja wygląda tak, że przeciwnicy dobudowywania piętra mają
    większość głosami, ale nie mają większości udziałami.

    Pytanie brzmi: czy przeciwnicy dobudowania piętra mają możliwość sprzeciwić
    się woli tamtych dwu?

    Z góry dziękuję za odpowiedź, albo chociaż wskazówki, gdzie tej odpowiedzi
    szukać!

    --
    http://www.piotrsobolewski.w.pl/
    o...@g...pl obfus_02(at)gazeta.pl obfus_03[at]gazeta.pl

  • 2. Data: 2006-04-11 19:14:23
    Temat: Re: wspólnota mieszkańców
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-11, p...@n...pl

> [...]
    > większość głosami, ale nie mają większości udziałami.
    >
    > Pytanie brzmi: czy przeciwnicy dobudowania piętra mają możliwość sprzeciwić

    Przeczytaj Ustawę o Własności Lokali.

    Renata