  • 1. Data: 2006-10-05 11:42:36
    Temat: wpłata w Spółdzielni Mieszkaniowej - zmuszanie do wpłaty w kasie
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    moja sp-nia życzy sobie wpłat w kasie zamiast na konto bankowe, cyt.: "bo
    jak państwo będą wpłacać na konto, to nam się pomiesza i możemy czegoś nie
    wychwycić".
    Czy istnieje przepis nakazujący sposób wpłaty zgodny z widziMISIE
    sprzedawcy? (tu: wpłata za podzielniki ciepła, gdy czynsz mogę płacić
    przelewem na swoje indywidualne konto w sp-ni?)
    Nie mam fizycznie mozliwości telepać się do sp-ni w godzinach ich
    urzędowania, poza tym chciałabym uniknąć wymiany zdań, bo zawsze mną trzęsie
    w reakcji na debilizm urzędników i utrudnianie życia ich chlebodawcom tylko
    dlatego, że zamiast specjalistów zatrudnili własne, nieuczone w zawodzie
    pociotki.

    hania