  • 1. Data: 2002-06-18 09:47:04
    Temat: wpis do ewidencji a regon
    Od: "macho" <p...@i...com.pl>

    witam,
    Mam wpis do ewidencji działalności gospodarczej zrobiony 3 lata temu, ale
    tej działalności nie prowadzę z braku czasu, ponieważ pracuję na etacie.
    Teraz tę działalność chcę rozpocząć i zamierzam udać się po regon, a
    następnie zgłosić w zus i urzędzie skarbowym.
    Czy ten wpis do ewidencji zrobiony kilka lat temu jest aktualny, czy tez
    muszę ponownie rejestrować się?
    pozdrawiam
    macho

  • 2. Data: 2002-06-18 21:37:01
    Temat: Re: wpis do ewidencji a regon
    Od: "NOA" <m...@p...onet.pl>

    witaj
    obawiam sie , ze jezeli pojdziesz teraz z tym do us i zus to bedziesz musial
    sie z nimi rozliczyc za te 3 lata kiedy to prowadziles dzialalnosc nie
    prowadzac dzielalnosci
    pozdr

    magda

    Użytkownik macho <p...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych