  • 21. Data: 2007-04-14 14:59:09
    Temat: Re: wojsko = przekreślenie 5 lat nauki? - proszę o rad
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ptr77" <p...@g...pl> wrote in message
    news:evqp4b$51g$1@inews.gazeta.pl...

    > jak pojedzie do Anglii i nie odbierze kilku przesylek awizowanych to
    > sprawe skieruja do komendy i dostanie zawiadomienie

    Nic nie dostanie, tylko przed wyjazdem trzeba się do biura meldunkowego
    pofatygować i wymeldować.

  • 22. Data: 2007-04-14 15:09:39
    Od: "ptr77" <p...@g...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości

    > Nic nie dostanie, tylko przed wyjazdem trzeba się do biura meldunkowego
    > pofatygować i wymeldować.

    no fakt, ja znam sprawe gdy ludzie powyjezdzali bez wymeldowania. a mozna
    sie wymeldowac bez powiadomienia WKU ? z tego co pamietam do zmiany m-sca
    zameldowania potrzebna byla ksiazeczka wojskowa.. ale to bylo dosc dawno,
    wiec nie wiem jak jest teraz.

    ptr77

  • 23. Data: 2007-04-14 16:55:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ptr77 napisał(a):

    > no fakt, ja znam sprawe gdy ludzie powyjezdzali bez wymeldowania. a mozna
    > sie wymeldowac bez powiadomienia WKU ? z tego co pamietam do zmiany m-sca

    WKU zawiadamia burmistrz.

  • 24. Data: 2007-04-14 21:34:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ptr77" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zameldowania potrzebna byla ksiazeczka wojskowa.. ale to bylo dosc dawno,

    Biuro meldunkowe powiadamia WKU.