  • 1. Data: 2007-04-12 16:48:58
    Temat: Uciążliwa kawiarnia w bloku mieszkalnym
    Od: "grupy" <u...@w...pl>

    Mamy problem z otwartą w naszym bloku mieszkalnym kawiarnią. Nie ma
    ustalonych godzin otwarcia lokalu, do późnych godzin nocnych lokatorzy mają
    zakłócany spokój. Jakie przepisy prawne regulują tego typu działalność?

    loKATor

  • 2. Data: 2007-04-12 17:20:30
    Temat: Re: Uciążliwa kawiarnia w bloku mieszkalnym
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    mają
    > zakłócany spokój. Jakie przepisy prawne regulują tego typu działalność?

    U mnie w bloku była sytacja podobna, z tym że zamiast kawiarni jak było
    w planach właściciel otworzył dyskotekę, pomogły codzienne telefony
    z paru mieszkań i policja sama założyła sprawę, trzeba do skutku, trzeba
    sprawdzić do której godziny mają koncesją na sprzedaz alkoholu, jakiś
    godziny też obowiązuja i dzwonić na policję jak głośno po 22
    R.

  • 3. Data: 2007-04-12 18:13:30
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    PK
    > trzeba sprawdzić do której godziny mają koncesją na sprzedaz alkoholu, jakiś
    > godziny też obowiązuja i dzwonić na policję jak głośno po 22

    A od kiedy koncesja jest "na godziny"? Z tego co wiem to koncesja jest
    wydawana od jednego dnia (24 godziny) do roku czasu.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl